luni, 10 martie 2014

Durerea unei despartiri

''si eu iti multumesc
pentru fiecare zambet si pentru fiecare senzatie si clipa de iubire oferita
pentru toate apusurile
pentru toate privirile
si "te iubesc"urile spuse printre dinti cand faceam dragoste
iti multumesc ca m-ai facut sa ma simt speciala, ca mi-ai dat un sens vietii
ca mi-ai dat putere sa ma trezesc zambind dimineata si sa vin fuga-fuga la serviciu ca sa te vad
iti multumesc pentru toate tresaririle de inima cand vedeam masina apropiindu-se
iti multumesc ca m-ai numit iubirici
iti multumesc ca Dumnezeu mi te-a dat
si ca mi-ai aratat ca pot fi mai mult
iti multumesc pentru omul care esti
iti multumesc ca ma iubesti
iti multumesc ca m-ai tinut in brate cand a murit Dan si ca ai plans cu mine
iti multumesc ca mi-ai dat putere in clipele acelea si ca te-am simtit sufletul meu pereche in atatea feluri
iti multumesc
si te rog sa nu se termine aici
sa ai curajul
sa ai curajul de a nu renunta
te implor''

Draga July, stii bine ca nu exista cale de intoarcere oricat de greu ar fi, asa este mai bine pentru amandoi. O despartire va fi intotdeuna mai grea cand exista iubire, oameni se despart atunci cand nu mai exista dragoste, noi ne despartim ca nu putem modifica un trecut, o fapta, un comportament, o simtire, o traire si niste gesturi. 
Sa nu regreti ca nu mai suntem impreuna, acesta nu este un motiv de regret, sa regreti doar 19.septembrie 2010, acesta a fost cuiul relatiei noastre, pumnalul ucigas, otrava luata incetul cu incetul, ceea ce a condus ca ceva frumos sa se termine intr-o inourata zi de primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu