miercuri, 5 martie 2014

Viata intre doua femei

 Au trecut patru luni de cand nu am mai scris nimic, viata a mers inainte urmand parca acelasi traseu cu urcusuri si coborasuri. 
In continuare imi impart viata intre doua femei incercand sa le ofer clipe placute ambelor, cat reusesc doar Dumnezeu stie. 
Nu este usor sa traiesti cu doua femei, cu una sa fi familist si sa o faci sa se simta unica si pe cealalta sa o convingi ca esti acolo doar pentru ea, ca atunci doar ea conteaza si universul se invarte in jurul nostru.
Inca un aspect ar fi sexul, oooo daaaaa, sexul este foarte important in ambele cazuri, acasa trebuie sa arati ca la o pocnitura din degete esti pus pe treaba, in partea cealalta trebuie sa dovedesti ca altceva mai bun este greu de gasit.
Ambele se supara la fel dar Slava Domnului ca recationeaza diferit, altfel cred ca as fi avut o problema si acum scriam de la un spital de glumeti.
In continuare am frustrari legate de trecutul uneia si de comportamentul alteia, uneori zambesc in sinea mea si imi spun ca probabil o a treia ar fi cu noroc, dar cum Dumnezeu sa ma mai impart :) sunt doar unul.
In weekendul trecut am cunoscut o noua persoana, dupa o noaptee petrecuta conjunctural unul in compania celuilalt, am incheiat dimineata tarziu prin a ne saruta, ok recunosc ca a fost mai mult decat un sarut dar nu voi intra in detalii.
Este vorba despre o femeie interesanta, mai mare ca mine, care stia destul de bine ce-si doreste din moment ce mi-a spus dupa primul sarut ca tota ziua si-a dorit sa ma sarute. Dupa cateva declaratii flatante pentru mine, am incheiat noaptea fara a face sex, probabil va ganditi cum de s-a intamplat acest lucru, adevarul este ca si eu ma intreb acelasi lucru. In timp ce o sarutam ma gandeam la July, este o nebunie, prin urmare nu am putut sa o fac si m-am dus sa dorm dar nu inainte de a-i scrie mail lui July si de a-i povesti tot ceea ce s-a intamplat asumandu-mi consecintele.
Ca sa am de ce sa regret ca nu am facut sex cu cea mai ravnita femeie a serii ieri am avut o discutie cu July in care i-am demonstrat ca Antonio i-a tras-o suficient de bine incat sa ajunga, raspunsul ei final a fost DA.
:)))) Ce va urma ........pentru moment nu stiu dar am un feeling :).

Concluzionand: eu sunt cel exploatat din toata aceasta poveste :)))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu