marți, 8 iulie 2014

Gustul amar al adevarului

Atunci cand iti scoti o masea durerea este acoperita de anestezie, simti zona cum zvacneste dar totul este suportabil, cand anestezia se duce incepi sa simti durerea crunta.
Asa este si in cazul relatiei proaspat incheiata, furia te anesteziaza dar cand furia se raspandeste si ramane ratiunea apare durerea. Nu putine au fost cazurile cand m-am gandit daca adevarata problema nu sunt cumva eu, prin urmare azi am decis sa aflu daca sunt sau nu deplasat.
Am pus mana pe telefon si mi-am sunat fosta iubita, s-a bucurat sa ma auda, m-am bucurat sa o aud si sa aflu ca este bine, i-am povestit cu lux de amanunte prin ce am trecut cu Joly si raspunsurile ei au fost exact cele pe care le intuiam:
''este imposibil ca o femeie care isi inseala pentru prima data iubitul sa aiba orgasm, doar daca s-au mai vazut/atins sau experimetat diverse chestii pe weebcam, emotiile sunt atat de mari incat numai la placere nu te poti gandi.
Nu inteleg de ce s-ar fi culcat cu un tip mai invarsta, si-a batut joc de ea, ceva nu este ok in relatarile ei''

Remarcile au fost mult mai multe dar nu-si mai au rostul, pentru a ma convinge ca nu spune totul cu oaresce subiectivism mi-am sunat o amica si i-am descris si ei situatia, cu lux de amanunte. Desi amica este si ea intr-o extrarelatie, a fost mai inversunata decat fosta iubita si mi-a spus:
''nu cred ca o femeie care inseala pentru prima data poate sa aiba orgasm mai ales cu un tip invarsta, mi se zbarleste pielea numai cand ma gandesc, eu niciodata nu am putut avea orgasm la primul act sexual deoarece ai emotii, nu stii cum va fi, daca te potrivesti, de cele mai multe ori il mimezi, arati ca te simti bine dar sa ai orgasm este greu.''

Cand aud toate aceste chestii imi dau seama ca eu CASANOVA am cazut in propria-mi plasa, m-am indragostit de ce si cine nu trebuia.

Daca o sa citeasca o femeie acesta postare, o rog sa-mi impartaseasca parerea ei sincera, nu de alta dar um un gust amar in acest moment incat fierea mi se pare dulce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu