vineri, 25 iulie 2014

Retrospectiva primelor sase luni din an

 Timpul trece și am ajuns în luna Iulie, nici nu știu când au trecut 6 luni din acest an. S-au întâmplat atât de multe încât mi se pare ca a trecut mult mai mult timp.
Intre timp am aflat ca voi fi din nou tata, o veste minunata, chiar m-am bucurat ținând cont ca mi-am dorit mereu sa am mai multi copii. Nu toată lumea a primit la momentul respectiv vestea cu bucurie, știam ca aceasta veste va produce valuri. 
Tot în aceasta perioada, după lungi frământări și discuții am întrerupt relația cu July, a insistat mult dar nu aveam de gând sa cedez acestor rugăminți. Inițial i-am propus sa rămânem amici, dar ea își dorea mai mult și atunci am preferat sa întrerup orice legătura cu ea.
In a doua săptămâna din Iulie am plecat în interes de serviciu și surpriza, am fost contactat printr-un sms de o veche cunoștința. Am continuat sa ne trimitem sms-uri pana am picat comun acord asupra hotelului unde urma sa inoptam. Inițial i-am recomandat alt hotel dar făcusem deja rezervare la un hotel din centrul orașului, prin urmare m-am cazat la același hotel in ideea de a ne întâlni mai târziu. M-a anunțat ca are o întâlnire de afaceri și va ajunge târziu la hotel, i-am spus ca o voi aștepta.
A trecut pe la ora 18 sa ma salute după care a plecat sa ia cina în oraș cu un partener de afaceri. Deși îmi propusesem sa rup orice legătură cu July am continuat sa vorbim, prin urmare am anunțat-o ca urmează sa ma întâlnesc cu aceeași persoana pe care am sărutat-o cu câteva luni înainte. Deși eram despartatiti a început sa ma implore sa nu ma culc cu ea. Sincer nici eu nu-mi doream sa ma culc cu ea, dar ambiția și dorința de a o răni pe July era atât de mare încât m-as fi culcat cu oricine altcineva.
Îmi trimite un sms și îmi spune ca este în tren spre mine și ajunge în gara la ora 3 dimineața. I-am spus ce urmează sa se întâmple și care sunt intențiile mele, sms-urile au tot curs rugându-ma sa nu ma culc cu ea.
 Rugămințile ei treceau pe lângă mine, eu trebuia sa pregătesc cadrul pentru ceea ce urma sa se întâmple, prin urmare am verificat băuturile de la minibar și mi s-au părut mediocre, m-am dus și am cumpărat o sticla de Cabernet Sauvignon, știam ca-i place acest vin deoarece îmi confirmase într-un sms.
Undeva în inima mea am sperat pana în ultima clipa sa nu se întâmple nimic, dar știam ca o data ce va intra în camera nimic nu va opri o partida de sex.
A intrat în camera, i-am turnat un pahar de vin și ne-am așezat pe pat unul lângă altul, am început sa discutam de afaceri, avem același domeniu de activitate și acest lucru relaxeaza atmosfera.
Dupa câteva minute își pune mana pe umerii mei și ma trage spre ea cum ar dori sa ma sărute, ne-am apropiat obrazul unul de altul, acest gest retapetându-se de câteva ori, pana când într-un final ne-am sărutat. In timp ce o sărutam s-a lăsat pe spate, știam ca nu mai exista nici o șansa sa nu se întâmple. O sărutam și o priveam cum se zvârcolește încălecându-ma cu un picior, la un moment dat îmi descheie cureaua și apoi nasturii la pantalonii ei. 
Ii citeam dorința în ochi și gesturi, în timp ce ma dezbrăcam ea s-a așezat mai confortabil așteptându-ma sa trec deasupra ei. In timp ce o penetram ma gândeam la trecutul lui July, ma gândeam ca asa a stat și ea, asa l-a așteptat și ea, asa a intrat si el etc. Fizic eram acolo, o priveam cum gemea, cum se mișca dar nu simțeam nimic, eram inert. Am avut orgasm, totul a fost atât de tăcut si inert încât nu și-a dat seama, as vrea sa ma opresc dar cum sa fac asta când ea era încinsa, am mai continuat câteva minute după care am mimat un orgasm ca sa integrala ca ma voi opri. Dupa o perioada în care am discutat diverse, am început sa ne sărutam, știam ca nu voi mai avea alta erecție și nu eram convins ca ea a avut orgasm am început sa o stimulez cu mana pana a avut orgasm. am mai stat o perioada de vorba după care i-am spus ca la ora trei trebuie sa ma întâlnesc cu cineva, o vizita neașteptata. Nu m-a crezut, mimica a trădat-o, mi-am cerut scuze si i-am explicat ca nu stiam de la inceput de aceasta vizita. Ceasul era deja 2 dimineata, dupa plecarea ei am avut un gust amar, pentru ceea ce facusem, pentru persoana cu care ma culcasem etc. In drum spre gara ma incerca o senzatie de voma in timp ce ma gandeam la ceea ce tocmai se petrecuse.
Am luat-o pe July de la gara si am ajuns la hotel, spera sa nu se fi intamplat. cand a realizat ca s-a intamplat a facut o criza de plans, disperare. A tras toata lenjeria de pe pat pana la saltea refuzand sa doarma pe lenjeria pe care eu m-am culcat cu alta femeie.M-am asezat langa ea si mi-a cerut sa o iau in brate punandu-mi mana mea intre picioarele ei. Am refuzat la inceput deoarece incalcam ceea ce promisesem, deoarece tocmai ma culcasem cu alta femeie. Intr-un final m-am culcat cu ea, simteam dorinta, disperare, dispret, totul s-a simtit intr-un singur act. Dimineata am plecat impreuna, tinand cont de cele intamplate am acceptat sa continuam relatia. Doua saptamani mai tarziu July avea sa ma dezamageasca din nou, nu o singura data ci de doua ori.

Au trecut 6 luni din acest an si realizez ca mi-am calcat in picioare principiile, am avut o relatie cu o femeie care s-a culcat cu un tip de aproape 50 de ani si m-am culcat cu o femeie cu aproape 10 ani mai mare ca mine.

Trist, foarte trist ca nu mi-am dorit mai mult de la viata si implicit de la mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu