luni, 25 august 2014

Copilul din noi

Este atat de placut sa privesti cerul, sa vezi in albastrul infinit formele neregulate ale norilor care strabat cerul dintr-un colt in altul. Din cand in cand cate o pasare strabate campul vizual si imi starneste invidie, mi-as dori sa am libertatea ei, sa simt curentii de aer si sa ma bucur cum o faceam in copilarie cand mergeam cu bicicleta. In goana de a deveni adulti inocenta copilariei este inlocuita de ambitii si frustrari, idealuri si griji, oare cand uitam sa mai fim copii, cand incetam sa fim fericiti din lucruri marunte, cand incetam sa avem sinceritatea unui copil?
Din acel copil a ramas doar o ramasita, o ramasita incarcerata intr-o minte plina de idealuri, ambitii, frustrari si multe alte griji.

Oare cand am incetat sa fiu copil?

12 comentarii:

  1. Sunt curioasa, daca vrei sa.mi raspunzi, ce simti tu mai exact pt fata aia pe care ai tot criticat.o tu. Da sincer.

    RăspundețiȘtergere
  2. Discrepanta dintre felul cum eu am cunoscut-o si ceea ce a facut in trecut este atat de mare încât îmi este imposibil sa accept ca a putut sa se culce cu o persoana de 46 de ani, fără sa o doreasca, fără sa fie atrasa de el, a facut-o pur si simplu. Indignarea nea si mai mare este ca desi insela pentru prima data si tinand cont de cele memtionate a avut orgasm. Toata aceasta poveste a sadit in mine o mare frustrare, cu cat tineam mai mult la ea cu atat o uram mai mult pentru ceea ce a facut. Daca ma întrebi acum ce simt: dezamagire, furie si tristetea ca nu a putut fi tot timpul asa cum eu am cunoscut-o. In viata este bine sa alegi ce-i mai bun, sa nu faci compromisuri ca apoi le vei face toata viata.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce mi.ai sters comentariile? :) Se pare ca n.ai descoperit ca in viata trebuie sa faci compromisuri in toate relatiile pe care le ai. Mi se pare ciudat sa intalnesc asta la tine, cred ca mi.a scapat, n.am fost atenta. Am cunoscut pe cineva o data, si am simtit grozavia egoismului cand mi.a zis ce mi.ai zis tu, am zis ca e clar un caz pierdut. A incercat mult dupa, dar degeaba. Nu.i nimic, ca le.ai sters, dar am vazut ca ai vrut ceva. Stai linistit sunt o persoana stabila in ce simt si nu ma las dusa de val :) si influentata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place decat sa primesc confirmari :) intuitia mea da bine si cu ajutor de la Doamne Doamne :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am stres deoarece am hotărât sa-ti răspuns si nu-si mai aveau rost comenturile. Nu am urmărit nimic, puteai sa-mi dai orice adresa, tot ce vreau este sa nu mai sufăr, sa fiu fericit. Nu sunt egoist Maria, faptul ca nu pot accepta in viata mea o femeie care s-a culcat cu un bărbat de 46 de ani, intr-un hotel, fără sentimente, fără atractie, fără dorinta, totul doar sa-si demonstreze ca este placuta ......eu consider ca este un compromis pe care nu sunt dispus sa-l mai accept, l-am acceptat doi ani si am suferit sperând ca voi putea trece peste. Mă bucur ca urmaresti blogul, probabil esti singura, îmi pare rau ca ai inteles gresit solicitarea mea.

    RăspundețiȘtergere
  6. :) Pai fii o data fericit! Probabil ca da, :) probabil ca nu :) . Imi place de tine nu dai dak nu primesti, dar este invers :) Te.ai gandit vre.odata ca a fost un test? Te.ai gandit k khestiile alea ti.au fost spuse pt a vedea cum reactionezi? Te.ai gandit k sunt lucruri care sunt spuse pt k nu mai vrei k persoana respectiva sa stea pe langa tine? Sau pur si simplu nu te mai intereseaza clar si te doare la basca. Sunt o multime de chestii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Uite cum fac eu,, atunci cand vad ca omu ala chiar e distrus si sufera de nu mai poate daca.l parasesc ii induc ideea care o vreau eu de a il parasi si o dau asa frumos incat il fac sa inteleaga ca trebuie chestia aia pt ca .... si.l fac sa inteleaga, de fapt pregatesc terenul pt o acceptare mai usoara. Stiu cum suna, dar uneori n.ai alta optiune mai putin dureroasa :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt multe de spus Maria, multee. Sincer acum mi-as fi dorit sa fi fost un test, dar nu este.
    Mi-a spus de aceasta intamplare din primele luni de relatie, nu am vrut sa-mi arat indignarea si am afidat indiferenta pentru a afla mai multe lucruri. Vrand sa braveze fata de mine a expus lucrurile intru-un mod teatristic, sau cel Putin ada mi-a spus mai târziu. Toata întâmplarea mi-a fost povestita abia dupa noua luni timp in cate eu îmi cladisem cu ochii mintii propriul scenariu care nu era departe de adevăr. A fost crunt adevărul deoarece nu puteam concepe ca femeia de lângă mine a fost capabila de asa ceva, cu atât mai crunt a fost când la întrebarea De ce si Cum ai putut a răspuns " Nu stiu". Timpul a trecut si am vrut de mai multe ori sa renunt dar la insistentele ei am acceptat sa continuam.
    Sunt multe de spus :)
    Legat de a da si a primi, daca ai sa simti vreo data ca ai de ce sa-mmi dai adresa, da-o, daca nu, nu.

    RăspundețiȘtergere
  9. :)))) daca am sa simt? Si pentru mine exista o chestie care e mai jos decat ce zici tu aici si anume cum o fiinta daca se poate numi asa incearca sa manipuleze un om cu o binecuvantare de la Dumnezeu si asta e decat punctul culminant, au mai fost si altele. Daca un om e capabil de asa ceva nu vreau sa ma gandesc de ce mai e capabil. Sunt prea multe mizerii si lipsuri pe care le.am trecut cu vederea si am lasat de la mine. Dar eu asa am vazut in viata, daca un om ti.a gresit o data si nu.i vezi durerea din cuvinte sau si mai rau daca nu exista, omul ala intotdeauna te va dezamagi. El trebuie sa.si rascumpere greseala, altfel totul e in van. Eu una cred ca daca te.a dezamagit o data o va face intotdeauna. Nu am ce sa discut. Parerea mea este formata si au fost prea multe mizerii de nedescris pe care am incercat sa nu le vad. Nu le pot tolera. Imi pare rau asta este. In viata tu esti singurul care stie cel mai bine de ce are nevoie, nu e nimeni altul care sa stie asta. Iar daca ai posibilitatea sa vezi cat mai multe, cu atat mai bine ca sa stii pe unde s.o iei. Eu, poate ca am fost incapatanata, poate ca am facut sacrificii sau compromisuri poate ca am daruit enorm, dar nu am pierdut nimic, am castigat enorm, in primul rand m.am castigat pe mine, omul care sunt astazi care stiu sa ma cobor si sa ma ridic dupa om si sa ofer nelimitat, absolut. Asta este cel mai important lucru. Sa am capacitatea sa ofer si sa uit mizeriile care au fost, pt ca le.am si uitat, pentru mine nici nu mai exista, nu au nici o putere, sunt sterse, nu mai exista. Am o noua viata traita la alt nivel, asta s.a intamplat far voia mea, nici nu mi.am dat seama. Am o noua putere absoluta in totceea ce sunt si fac, nici nu ma recunosc. Niciodata nu am avut atata. Sincer sunt recunoscatoare pt absolut ceea ce am, ceea ce primesc in fiecare zi si este enorm. Primesc fiecare chestie fie ea si mai putin frumoasa cu lumina si invat ce pot si ma straduiesc sa inteleg mai mult. Si din fiecrare chestie insignifianta care nu pare a avea vreo importanta mai tarziu o vad in toata splendoarea ei ca fix acolo isi avea rostul si a ajutat in planul ala fabulos al lui Dumnezeu. Si poate ca m.am ferit si am ascuns chestii de suflet si cand le vad cum Dumnezeu le descopera si le ofera unde le este locul ma simt dezbracata si sunt uimita si deja acum nu mai cer nimic doar primesc ce crede El ca merit eu. Si ma bucur, si ma bucur ca ma iubeste enorm si eu Il iubesc, El stie tot, toate gandurile mele. Toata puritatea mea care este rastalmacita o stie El. Eu nu sunt vinovata pt ceea ce intelege fiecare om, noi fiecare vedem lucrurile in felul nostru, nu sunt doi oameni la fel. Deci cam asta este. Si am spus tot. Viata mea este acum. Am ales sa pun punct la ceea ce a fost pana acum din cauza a ceea ce primesc.Nu regret nimic, am facut imposibilul si nu a fost ce.mi trebuie mie. Dumnezeu stie mai bine ce.mi trebuie iar eu nu mai sunt impotriva Lui. Primesc tot si binecuvantez fiecare traire.

    RăspundețiȘtergere
  10. Wouuu, m-ai lasat fara cuvinte, nu stiu ce as mai putea spune.
    Maria, incurcate sunt caile Domnului, daca nu stim sa alegem calea corecta este posibil ca la capatul celalalt sa nu gasim ceea ce cautam.
    Nu sunt un sfant, dar am niste principii simple de viata dupa care ma ghidez si dupa care imi aleg oamenii din jurul meu.
    :) da, daca ai sa simti, daca va fi necesar etc

    RăspundețiȘtergere
  11. Inca ceva Maria, ea regreta teribil acum, atat ca m-a pierdut pe mine cat si motivul din care m-a pierdut, dar fapta este fapta, a stiut unde se duce, cu cine se duce si pentru ce se duce.
    Dumnezeu i-a dat un semn, cand au ajuns in fata camerei nu a mers cartela, au coborat la receptie si apoi au urcat din nou, a preferat sa-l ignore. Dumnezeu iti da dar nu-ti baga si in san.

    RăspundețiȘtergere