marți, 19 august 2014

Judecata timpului

Azi, dupa mult timp, m-am trezit cu o senzatie de suflet usor, cu senzatia ca viata este mult prea scurta ca sa o irosesc pe lucruri neinsemnate.
Mi-as dori sa ma pot desprinde de tot zumzetul din jur, sa ma duc in leaganul copilariei si sa ascult corbii, vantul, linistea, acolo este singurul loc unde simt ca traiesc cu fiecare celula.
Imi este dor de simplitatea de la tara, de respectul oamenilor, de casele din barne de lemn, de mirosul fumului, de cantatul cocosului.
Este ciudat ca-mi este dor de asa ceva deoarece de mic am visat sa fiu mai bun, mai bun decat parintii mei, mai bun decat prietenii mei, mai bun decat colegii mei, mai bun decat mine, am fost intr-o continua competitie si cel mai aprig concurent al meu am fost chiar eu. Imi este dor de simpliatatea de la tara dar nu stiu daca as putea trai permanent in ea, am devenit un zombi al tehnologiei, un dependent de actiune.
Imi este dor sa iubesc si sa fiu iubit de un suflet curat, sa nu ma mai framant pentru lucruri ce nu pot fi schimbate, pentru lucruri ce nu-mi sunt cu adevarat necesare, pentru nimicurile vietii.

Pretuiti fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, dar nu incetati sa fiti responsabili deoarece timpul nu poate fi dat inapoi si devine judecatorul nostru.


6 comentarii:

  1. :) ce frumos ai scris :) ma bucur pt tine, pt cum te simti dupa mult timp :) Asa este, este scurta :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi am vrut sa cumpar un ziar si am cumparat si o icoana, care era acolo, a parintelui Arsenie Boca si pe ea scrie asa, este chiar pe lemn si mi.a placut foooooarte mult. ''Paradox: trecutul se tine de noi ca prezent si ne asteapta ca viitor; prezentul poate frana trecutul si modifica viitorul; viitorul poate fi anticipat in prezent si poate frana, chiar stinge trecutul.'' N.am spus.o eu ci un sfant intelept si daca stai sa te gandesti logic are mare dreptate, totul depinde numai de vointa noastra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur ca ai revenit :). Foarte adevărat si intelept ceea ce a afirmat Arsenie Boca. In viata am mers pe un principiu simplu: mai bine mă gândesc înainte de o suta de ori decât sa regret mâine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, si eu mi.am dorit asta mereu, mai rau a fost cand am facut asa si mi.am luat.o rau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt oameni care se prefac ani multi si intregi si ii testezi si ii supratestezi si o data cand simt ei ca nimeni nu mai e ca ei sunt de nerecunoscut, sa te fereasca Dumnezeu de astfel de oameni care si.au propus sa distruga tot din jurul lor.Sa fii binecuvantat cu iubire si armonie toata viata ta pentru ca sigur meriti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Crezi ca un om poate fi cunoscut cu adevarat? Suntem niste actori cu o mie de masti, acceptam diverse pentru a impresiona, facem teatrisme pentru a brava, plangem pentru a induiosa etc,pentru toate exista cu o masca.
    Suntem actorii propriei noastre vieti, depinde ce rol alegem sa jucam.

    RăspundețiȘtergere