miercuri, 27 august 2014

O noua zi

Sunt obosit, ma simt ca un animal străpuns de o săgeata care isi cauta un loc ferit sa sufere. Parca si cerul fraternizează cu mine plangad pentru starea mea. Ploaia imi creează o stare greoaie de apăsare, parca in fiecare picătură este o părticică din mine care se izbește de pământ.
Sunt obosit, dar cu toate acestea ii mulțumesc lui Dumnezeu ca-mi permite sa fiu obosit, ca pot admira ploaia, ca exist si azi, ca am posibilitatea sa ma supăr, sa vorbesc, sa țip .....într-un final sunt fericit ca pot sa fac toate acestea.

Singurul meu cititor activ spunea ''dar fi odata fericit'' :), sunt fericit, dar ca orice om care face umbra acestui pământ am momente mai istovitoare, in care un business nu iese asa cum vrei sau când vrei tu, când te chinui sa înțelegi de ce oamenii fac lucruri fără sa gândească etc.

Nu mi-am închipuit niciodată ca poți sa suferi din cauza trecutului cuiva, rațional este sa suferi din cauza unui prezent, dar din cauza unui trecut nu am crezut ca este posibil, sincer nici nu va doresc asa ceva. Prezentul poate fi modificat/schimbat, trecutul nu poate fi decât constatat si luat ca atare.

Uffff, mi-am promis ca nu mai vorbesc despre subiecte trecute, uite ca fac ce fac si iar aduc aminte despre problema mea.

Bunnn, hai sa închei intr-o nota optimista ...... immm .... iți mulțumesc Doamne pentru tot ceea ce-mi dăruiești, inclusiv aceasta zi.

103 comentarii:

  1. Cum singurul cititor activ? Pai fii! Si nu.mi place suferinta! Niciodata nu mi.a placut si nu.mi va placea. Doar ca atunci cand o vad ma doare si pe mine! Nu.mi place suferinta, subliniez! Scoate naiba codurile alea k nu sunt robot, sunt om vezi prea bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am intrat sa.ti spun ca fiecare om isi castiga locul de langa noi. Ka noi trebuie sa stim dinainte ce avem de oferit si ce are celalalt de oferit, daca are ce avem noi nevoie e bine, daca nu, nu are nici un rost sa ne chinuim. Ce crezi? Esti de acord cu mine? Eu stiu prea bine ce am de dat si ce vreau, dar pana am descoperit am orbecait si e naspa. Fii optimist intotdeauna apare soarele trebuie doar sa crezi in el si in puterea lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uita trecutu' ala de cacat de care vorbesti si mergi mai departe. In business se spune ca fiecare om poate fi inlocuit. In viata ... nu stiu, ce stiu e ca este foarte greu si nu mai vreau sa mai zic nimic. Cand esti linistit vad asa : un om cald, sensibil, dulce, iubitor, atragator, inteligent. Concentreza.te pe astea si intotdeauna sa fii constient de faptul ca Dumnezeu te iubeste muuuuult si are un plan minunat cu tine, ca El lucreaza prin oameni si a lucrat si prin tine, k a adus lumina si iubirea prin tine. Fii tu asa cum esti de fapt pt ca te vad ca nu vrei sa se vada deloc.Si eu am fost asa si ... nu te ajuta deloc asta, te coboara, nu te ridica. :) sinhurul cititor activ :) ce.mi place cand sunt numai eu :) se vede nu? Asta e o chestie ...putin cam egoista :) ai zis ieri ca nu esti egoist :) stiu asta si nu credeam, dar cuvintele arata altceva. Hai sa.ti spun o chestie pe care ai simtit.o: ce iubim nu putem sa uram niciodata si nici sa stergem.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) M-ai facut sa zambesc, trebuie sa butonez sa vad daca este posibil sa scot acele coduri.
    Maria, si eu stiu ce vreau si ce am de oferit, tocmai de aceea intr-o relatie scopul meu primordial este fericirea celuilalt, dar cum totul functioneaza pe metoda compensatiei cer in schimb un suflet curat, caruia sa nu-i pot reprosa nimic.
    Oare exista asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ma bucur :) da, te rog scoatele, ma bucur daca stii :) eu te simt cald :) si.mi place de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cere ce vrei tu ca sa stii ca functioneaza, daca ceri primesti, eu sunt sigura :) problema e cand nu stii ce sa alegi mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc draga cititorule :), singurul meu cititor activ, Maria :)
    Apropo, atat Maria cat si Ioana sunt doua nume dragi mie, interesant ca ti-ai ales nickname.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te rog i.a zi.mi ce ai tu de oferit, te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga cititorule nu.mi place. Maria pt ca este numele cu cea mai mare binecuvantare in viata, daca o sa am o fetita o s.o cheme Maria. Si Ioana ca este nume tot de sfant si.mi place, si mai e ceva.

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria, ofer totul, incepand de la sentimente si terminand cu clipe de neuitat, dar trebuie sa mentionez ca un lucru nu-l pot oferi 100%, pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu inteleg ultima parte, adica ce vrei sa spui?

    RăspundețiȘtergere
  12. O mare calitate a mea este sinceritatea, uneori se dovedeste si cel mai mare defect :)
    Te rog sa citesti aceasta postare: ''Retrospectiva primelor sase luni din an''

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii ce.mi doresc eu de la un barbat? Chestia asta este absoluta pt mine si nu am avut.o niciodata. " ...... si INTARIREA mea" este din biblie, eu imi doresc intarirea mea, adica sustinere, tot, unime, comuniune deplina, pt toate astea trebuie intelegere absoluta. Asta este o minune si altceva nimic nu mai vreau. Daca am asta il am pe Dumnezeu cu mine in fiecare sutime de secunda.

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu citesc nimic, am citit tot cand a fost si nu vreau sa ma doara nimic, m.a durut tot ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu daca ai citit Maria, nu stiu daca din acea postare ai inteles ceva, desi ai putea sa-ti dai seama ce greseli am facut, care este situatia mea sociala etc.
    Din ce scrii iti doresti un barbat care sa ti se dedice 100%, asta este un lucru bun.

    RăspundețiȘtergere
  16. Maria, draga Maria Ioana, de ce spui ca te-a durut tot ce am scris, te exprimi de parca m-ai cunoaste.

    RăspundețiȘtergere
  17. Hai sa.ti spun ceva, adevarul care doare eu il vreau pt mine, urasc cel mai mult sa fiu mintita. Mi se pare cea mai mare mizerie si lipsa de responsabilitate pt ce ai facut sau faci sa nu spui adevarul. In ochii mei, daca ai puterea asta inseamna ca.ti asumi, recunosti ca ai fost prost si vrei sa iesi de unde esti. Ca sa faci asta trebuie mai intai sa constientizezi tu si.... e mult de vorbit nu asta e ce vreau sa.ti spun. Ce vreau sa spun este cat este de important pt mine sa primesc asta ca sa pot sa fiu ce vrea omu ala de langa mine, bine, asta daca il iubesc, daca nu, n.am treaba. Cand omu de langa mine era atat de sincer ca a fost si asa, eram fericita pt ca vedeam ce incredere mare are in mine si cand s.a schimbat, am vazut si nu mai era cum fusese si nu.mi placea, as fi vrut sa fie cum fusese, sa fie deschis cu absolut tot. Dar asta este.Sau inc.o chestie legata de adevar au fost chestii care m.au deranjat si nu i le.am zis pt ca stiam ca se va simti naspa si nu am vrut cu toate astea au fost multe chestii naspa, dar nu i.am zis.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu sa mi se dedice, nu vreau asta, pai ce sunt vre.o zeita? Vreau intelegere atat.

    RăspundețiȘtergere
  19. In relatia proaspat incheiata am fost sincer cum nu am fost in viata mea, chiar daca era bine, chiar daca era rau, am fost sincer, vreau sa cred ca a fost viceversa.
    Ma ascund suficient de o persoana incat am spus ca pe altcineva eu nu vreau sa mai mint, adevarul doare dar din el invatam cu adevarat.
    Maria, am un singur regret si anume ca insel, din aceasta cauza mi-am propus ca in viata mea sa nu permit decat accesul femeilor care intr-adevar merita si crede-ma ca sunt greu de gasit astfel de femei.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tradu te rog ce inseamna nu te poti aferi suta la suta, adica?

    RăspundețiȘtergere
  21. Stai sa vad daca am inteles. Te ascunzi de cineva. Iar defectul tau este ca inseli?

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca inseli, inseamna ca nu iubesti. Cand o sa iubesti n.o sa mai inseli.

    RăspundețiȘtergere
  23. Defectul meu cel mai mare si pacatul meu cel mai mare este ca insel. Persoana de pe urma careia sufar este o extrarelatie, adica tot acest tam tam, plangere de mila etc nu sunt pentru prietena, sotie etc, sunt pentru o persoana cunoscuta in afara casniciei.

    Imda, din pacate adevarul acesta este. Acum probbil te intrebi de ce imi pasa ce a facut in trecut, dupa cum am spus, eu cand ofer, ofer cum as fi numai al acelei persoane.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu inselatul, de regula nu sunt de acord, dar ala in casatorie..... e grava. Sunt de parere ca daca te casatoresti casca bine ochii ce simti si daca nu simti nu fa asta. Daca.ti asumi asta nu mai inseli din capul locului te gandesti daca merita sacrificiul.

    RăspundețiȘtergere
  25. Si daca n.o iubesti pe sotia ta de ce mai stai cu ea? Sa nu zici de copii sau altele. Gandeste.te daca o chinuiesti? Sau se simte chinuita.

    RăspundețiȘtergere
  26. Tocmai din cauza ca, constientizez cat este de grav acest lucru nu am facut din asta un sport, adica sa ma culc cu cine apuc, mi-am impus ca in viata sa nu insel decat atunci cand simt ca persoana cealalta imi poate oferi ceva mai bun decat am acasa. Din pacate in ultima vreme trebuie sa recunosc ca nu am intalnit o femeie dupa care eu sa pot spune DA, asa ceva am cautat si in sfarsit am gasit.
    Nu ma laud Maria cu ce fac, nu sunt mandru de mine, din aceasta cauza incerc sa-i conduc pe altii pe drumul cel bun. De fiecare data am asteptat partenera pana cand a fost pregatita sa mearga mai departe deoarece inainte de toate nu vreau ca a doua zi sa spuna ca regreta. mai bine sa-i deschid eu ochii, sa constientizeze ce urmeaza sa se intample astfel incat sa fie convinsa ca-si doreste cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  27. Da , de ce mai cauti daca ai acasa? Las.o in pace pe femeia aia de acasa daca vrei altceva.

    RăspundețiȘtergere
  28. Altcitneva nu poate sa.ti ofere decat sex, altceva nu se poate.

    RăspundețiȘtergere
  29. Dupa cum ti-am mai spus, prioritatea mea numarul unu, indiferent cu cine sunt, este sa-mi fac partenera fericita. Nu, nu stau pentru copii, stau pentru ea Maria, este o femeie de treaba, o respect si incerc sa-i ofer clipe placute astfel incat sa suplinesc acest pacat. Suna ciudat sa spui ca respecti un om in timp ce-l inseli, dar crede-ma ca fericirea familiei este un lucru iportant pentru mine, tocmai de aceea nu mint niciodata cu privire la situatia mea sociala, cine doreste sa ma cunoasca trebuie sa ma accepte astfel.
    Stiu ce spui, nu incerc sa te contrazic deoarece nu am cu ce, dar Maria, pentru ce sa renunt cand nu am gasit nimic mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  30. Maria, daca vreau sex apelez la o prostitoata, dar oare te poti declara multumit. Este mai mult decat sex, este cum ti-ai dori un lucru pe care nu-l poti avea decat pentru putin timp, il pretuiesti si-ti place atat de mult incat deabia astepti sa ai din nou ocaziua sa-l atingi. Nu se rezuma totul doar la sex, eu nu asta caut, sex, sex ....vreau sa ma diferentiez de un caine care sya la coada sa dea si el din fund, eu vreau femei adevarate Maria, femei ce nu si-o trag pe bete de chibrit, femei cu care poti sa porti o discutie, femei pe care sa le simt cu fiecare celula, femei carora sa ma daruiesc cu fiecare celula. Este mai mult decat sex, eu caut acea piatra rara l care multi doar viseaza.
    Acesta sunt eu Maria.

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu esti corect fata de ea. Ea simte ca tu o inseli?

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu, nu sunt corect fata de ea.
    Probabil in ultimii 2 ani au fost cei mai frumosi ani din casnicia noastra, desi eu am fost in extrarelatie cu pers de care vorbesc aici.

    RăspundețiȘtergere
  33. Doamneeeeeee, nu am cuvinte. Simte ea, te intreb.

    RăspundețiȘtergere
  34. Cei mai frumosi??????????? Si tu iubeai pe altcineva? Cum poate sa fie ceva frumos fara iubire? Nu exista asa ceva, nu existaaaaaaaaa! Unde nu e iubire nu e nimiiiiiiiiic!

    RăspundețiȘtergere
  35. Stiu Maria, imi pare rau, probabil gandesti ca ''Mare este gradina Domnului''
    Din aceasta cauza am deschis acest blog, sa pot istorisi tot ceea ce am facut. Dumnezeu a fost darnic cu mine, mi-a dat din toate cate putin, astfel ....am avut atractie la femei, nu am facut abuz dar ....nici nu pot sa spun ca am stat cuminte :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Nu, nu ma gandesc asa, numai ca nu te cred. Este imposibil.

    RăspundețiȘtergere
  37. Candva o amica m-a intrebat daca este posibil sa iubesti doua femei, eu cred ca este posibil dar in final nu o iubesti pe niciuna cum trebuie.
    Pentru ea au fost cei mai frumosi ani, am fost mult mi atent, mai afectuos, intr-un cuvant am fost atent l nevoile si cerintele ei astfel incat sa fie fericita.
    Stiu ca este greu de crezut, dar atunci cand nu vrei sa pierzi ceva nu ai grija mai ceva ca de ochii din cap?
    Ce este imposibil Maria?

    RăspundețiȘtergere
  38. " ca de ochii din cap" nu, atunci cand nu iubesti este mult mai simplu si nu pui suflet, doar incerci.

    RăspundețiȘtergere
  39. Nu as putea, nu pot, si nu vad asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  40. Maria, iubirea alte multe fete, de multe ori ma gandesc ca decat sa i se intample ei ceva mai bine sa mi se intample mie, cu toate acestea pe anumite planuri probabil nu exista o implinire. Inselatul nu are scuza, orice as indruga eu aici clar este gresit, nu incerc sa te conving ca eu sunt mai deosebit. Maria, draga Maria, acesta sunt, de aici si denumirea blodului '' Gandurile unui anonim''. Ma bucur ca am avut aceasta conversatie, ma bucur ca m-ai mustrat, asta inseamna ca esti o femeie cu verticalitate, care stie bine ce doreste de la viata. uite asa am aflat ceva despre maria, singurul meu cititor activ :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Nu este vorba de scuza, numai ca nu reusesc sa te ingeleg cum cauti altceva si ce se cauta. Nu pot sa.mi dau seama. Si pe aia de o iubesti, ce vrei de la ea de fapt?

    RăspundețiȘtergere
  42. Eu cred ca de fapt femeia aia cu toate pacatele ei este singura femeie pe care ai iubit.o cu adevarat pana acum, din ce spui ca traiesti. Ori continui in stilul asta, ori faci ceva si o ai. Dar daca continui, las.o linistita, sterge.o din gandurile tale, ca poate, te simte si.i faci mai mult rau decat iti imaginezi. Las.o in plata Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  43. Bun, hai sa incep cu inceputul.
    Sunt un vanator de sentimente, imi place sa le ofer si sa le primesc, imi place sa ofer clipe placute si sa fac o femeie fericita.
    Vezi tu, totul pleaca de la flirt, intr-un final se ajunge mai departe.
    Persoana cu care am fost o stiam de ceva vreme fara sa nutresc un interes fata de persoana ei, nici macar nu era genul meu de femeie. Nu stiu cum dar a reusit sa-mi capteze atentia si am inceput un joc al cuvintelor care intr-un final a condus la sex. La inceput totul a fost doar placere, nu existau sentimente, doar placerea de a discuta si de a ne petrece timpul impreuna. Eu am fost foarte deschis fata de ea si i-am spus tot ce gandesc de la bun inceput, dupa ceva timp mi-a spus si ea ca a avut o aventura in timp ce era intr-o relatie de 6 ani, relatie in care este si acum. Nu am parut surprins cand am auzit, in timp am inceput sa cer mai multe detalii, un defect de-al meu, cand incepe sa-mi placa o persoana vreau sa stiu cat mai multe despre ea. Asa am aflat ca a fost cu un barbat mai mare ca ea, dar nu am intrat adanc in subiect, dupa cateva luni am mai aflat cateva detalii, ca l-a cunoscut pe internet, era din Italia, avea 46 de ani si lucra in armata. Cand am aflat varsta am avut un soc, ea avea doar 24 de ani, nu am putut intelege de ce o femeie de 24 de ani si-ar imparti tineretea si pasarica cu unul de 46 de ani. Dupa aproape 9 luni am aflat toata poveste care este istorisita si pe blogul meu ''Povestea adevarata a unui trecut'', m-a durut atat de tare ca femeie pe care eu am ajuns sa o iubesc s-a dus mai ceva ca o centurista intr-un hotel si si-a tras-o cu unul fara sa-l doreasca, fara sa fie atrasa de el, doar ca a vrut sa-si dovedeasca ca este placuta de un barvat, sa vada cum este cu eltul etc. Atata frustrare a semanat in mine incat am simtit cea mai mare dezamagire. Am vrut sa renunt in nenumarate randuri dar a insistat sa-i mai dau o sansa, ca nu o sa ma mai doara, se va vindeca. Am sperat atat eu cat si ea ca voi putea trece peste acest trecut. Nu am putut Maria, nu am putut accepta ca a facut asa ceva.
    Acum ma implora sa-i mai acord o sansa, sa nu o las pentru trecut, din pacate pentru mine acest trecut este mai important decat prezentul. Dupa cum ti-am spus am principii putin dar tepene, eu nu vreau sex, vreau oamenii cu care sa ma contopesc psihic, fizic, cu fiecare celula, vreau femei care sa gandeasca, si sa aiba pretentii de la ele. Vreau diamante nu sticla.

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu zic asa, o iubesti enorm si deja ai iertat.o pt asta, esti suparat pe tine pt ca ai iertat.o si o iubesti atat de mult, tocmai de asta scrii. Si nu esti cu ea pt ca te simti bine ca ea sufera dupa tine. Am impresia ca este aerul tau. Pt tine aceasta greseala este nimic. Tu o consideri femeia vietii tale. Cautai alte defecte, pe asta i l.ai iertat, altele si analizeazai.le si detaliazati.le mintii tale aratandu.i ca nu poti trai cu un astfel de om o viata. ( mintii) Si ai incheiat. O sa te simti mai usurat dupa, vezi sa fie reale, sa nu te minti. Poti s.o faci si pe asta, dar mai devreme sau mai tarziu mintea iti va dovedi minc iuna. Poti sa te rogi la Fecioara Maria sa ti.o scoata din minte si din inima, e mai simplu asa. O sa vezi ca nu va mai fi nimic. Crede.ma pe cuvant. Si nu mai scrie nimic, nimic.

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu mai scrie pt ca gandurile scrise au o putere enorma si se intampla, nu stiu cum se face, dar se faceeeee!

    RăspundețiȘtergere
  46. Adresa blogului ei: regretulmeu.blogspot.com

    Da Maria, am iubit-o, dar acum s-a terminat, gata.
    Nu stiu daca voi gasi ceva mai bun, nu stiu daca exista femeie pe care eu o caut, poate ca este doar o himera.

    RăspundețiȘtergere
  47. :))))))) s.a terminat? Ce.mi place de tine. Esti mooooort, lesinat dupa ea.Hai sa.ti spun. Eu m.am resemnat, fa.o si tu! E cel mai bine. Eu nu stiu de ce mai cauti, ai o familie! Resemneaza.te. Adica m.am resemnat ca nu va exista nimeni niciodata si o sa fac niste chestii pt k asa trebuie si gata. Fa si tu asta si functioneaza, decat ca suferi in continuare, dar te obisnuiesti siii. O sa apara o minune. Gata ca trebuie sa ma duc sa ma demachez si sa mai si dooooorm. Noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce mult as vrea sa va vad si in realitate pe amandoi. M.ai uimit. Poate doar mi se pare. Ar fi fost frumos sa stie si ea, sa vada iubirea ta.

    RăspundețiȘtergere
  49. Te-am tinut pana tarziu, multumesc pentru .....corespondenta, uite asa zilele la hotel par mai pline.

    Noapte buna Maria, cititoarea mea activa :)

    RăspundețiȘtergere
  50. PS: aici ma poti vedea :)
    http://loverman-anonimul.blogspot.ro/2012/10/de-o-parte-si-de-alta-baricadei.html

    RăspundețiȘtergere
  51. Am o intrebare.Ajunge cu citioarea activa :)

    RăspundețiȘtergere
  52. De fapt lasa, ca oricum nu spui exact ce simti, te retii mult. Noapte buna .

    RăspundețiȘtergere
  53. Intreaba si ti se va raspunde, bate si ti se va deschide.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of, vroiam sa te intreb, cine crezi ca a suferit mai mult din extrarelatia asta a voastra, tu sau fata aia?

      Ștergere
  54. Cu siguranta ea, o data ca m-a pierdut pe mine din cauza trecutului si a doua oara din cauza regretului a ceea ce a facut.

    RăspundețiȘtergere
  55. Pai a mai facut ceva si inafara de trecut?

    RăspundețiȘtergere
  56. Scuze, n.am fost atenta :) n.am citit corect. Si tu de ce suferi?

    RăspundețiȘtergere
  57. Stii de ce as fi suferit eu? Eu as fi suferit enorm atunci cand as fi aflat cat ma iubesti si cum ai suferit tu cand ai stat langa mine si mureai de durere, iar eu nu visam nimic. As fi murit de durere cand as fi gasit toate poeziile scrise pentru mine si as fi murit cu fiecare litera scrisa din suflet cu suferinta si asta m.ar fi terminat pe viata. Dar nu te.as fi iertat pt k in cel mai negru si de infern moment al vietii mele m.ai fi parasit si m.ai fi lasat sa mor. Nu te.as fi iertat pentru comportamentul tau de mitocan ordinar! Nu te.as fi iertat pt ca nu ti.ai stiut limita si ai fortat cu toate puterile pana ai distrus tot! Eu asta as fi facut in locul ei :) bine ca nu sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  58. Crezi ca nu este suficient ca s-a culcat cu un tip cu 22 de ani mai mare ca ea?! Da, si ar mai fi ceva, la 1 an si 6 luni dupa ce s- a culcat cu acest individ a început relatia cu mine, in concluzie si-a inselat partenerul intr-un an si jumătate de 2 ori. Nu pot sa o invinovatesc pt relatia cumine pt ca fac parte din aceasta poveste si daca nu ar fi fost, nu s-ar fi povestit. Dupa cum ti-am spus si ieri, imiplac femeile destepte, care se pretuiesc sicare te fac mândru de faptul ca le-ai cunoscut. Din păcate, aicinu putem spune acelasi lucru. Tu cum te-ai autodescrie, Maria?

    RăspundețiȘtergere
  59. Maria, singurul lucru pt care sufăr e ca timpul nu poate fi dat înapoi, ca nu am cunoscut-eu înaintea lui, sa mă pot bucura eu de ce s-a bucurat el.

    RăspundețiȘtergere
  60. Da, imi pare rau ca nu pot vedea ce vezi tu, dar imi pare bine ce vad si ma bucur pt asta. Mie nu.mi place sa ma autocaracterizez, imi place sa las faptele sa vorbeasca. Ce sa zic, cand mai intruu pe la tine m.as bucura sa te vad bine. Intrebarea de aseara era, daca te.ar inlocui ce ai simti ce ar fi in sufletul tau?

    RăspundețiȘtergere
  61. Si mai am una, care dintre voi doi crezi ca e mai puternic in momentul de fata raportpat la ce simtiti ?

    RăspundețiȘtergere
  62. Cand iei hotararea de a renunta la cineva inseamna ca esti impacat cu ideea ca vei fi inlocuit.
    Puterea este ceva relativ, poate fiecare in felul nostru suntem puternici, ea sa ma recucereasca eu sa nu cedez, fiecare cu incrancenarea lui.

    Pe cine cautai Maria cand ai ajuns din greseala pe blogul meu?
    Ai intrat pe blogul ei sa vezi ce a scris?

    RăspundețiȘtergere
  63. Oricum ma simteam prea bine, dar acum am ras cu lacrimi. Ce problema ti.ai pus. Bravo. :) E bine daca gandesti asa .:)

    RăspundețiȘtergere
  64. Raportat la ce simtiti nu la ce aveti de gand sa faceti.

    RăspundețiȘtergere
  65. Ok, inteleg ca nu vrei sa spui, nu am sa insist, eram doar curios cum ai ajuns pe blogul meu.
    Tinand cont ca eu am fost cel care am renuntat tind sa cred ca eu sunt mai puternic raportat la ceea ce simtim, eu sincer o vad o intrebare cu dublu sens.
    Pana una alta ma duc sa-mi comand o portie de papanasi.

    RăspundețiȘtergere
  66. Puterea nu este deloc ceva relativ. Poate fiecare in felul nostru sugereaza slabiciune si faptul ca tu scrii despre ea tot asta sugereaza. Asa ca fapt divers pt tine. Si tot pt ca scrii despre ea ii dai putere si o reactualizezi in tine. Te autodistrugi de fapt, vrei asta??

    RăspundețiȘtergere
  67. Pai scriu despre ea deoarece tu imi ceri detalii, o sa-ti arat ca nu am sa mai scriu.
    Hai ca ma duc sa ma bucur de papanasi.

    RăspundețiȘtergere
  68. De ce dublu sens? Si cine iubeste mai mult? Tu sau ea? Pai te.ai luat de mine intr.un comentariu deranjant pt mine la momentul ala. Nu ma intreba unde ca nu.mi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  69. Nu acum de cand vb eu cu tine. Pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  70. Lasa naiba papanasii ca fac burta si e urata, fac si colesterol, mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  71. Deci, in concluzie te.ai indragostit de o persoana fara caracter, eu asa am inteles nu?

    RăspundețiȘtergere
  72. Cu certitudine ea iubeste mai mult.
    Papanasii fac burta daca nu faci sport, prin urmare eu mă pot bucura de ei.
    Te-as invita la un pahar de vin rosu dar se pare ca ti prea mult la silueta :)

    RăspundețiȘtergere
  73. Lasa naiba papanasii, boala lunga, moarte sigura :) .Hai ca am vorbit cativa km de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  74. :)))))) serios ? Pacat, vinul rosu e mai bun sa.l bea barbatii decat femeile : p

    RăspundețiȘtergere
  75. Legat de vin, ai dreptate, dupa cum observi mă conformez
    Legat de concluzia ta, cum se poate numi o femeie care se culca cu un tip ce are aproape vârsta lui taicasu. Cred ca am spus tot.

    RăspundețiȘtergere
  76. N.am cum sa observ ca nu vad. :) Bineee, ca sa.ti mai ziic?

    RăspundețiȘtergere
  77. Mi.a fost de mare folos discutia cu tine sincer si nu ma asteptam la asta. Multumesc, ai facut lumina unde era neintelegere. :) Dimineata cand m.am trezit am simtit ceva ca o intarire, o binecuvantare si stiu si gur ca a fost din cauza conversatiei.

    RăspundețiȘtergere
  78. Descrie-mă Maria, cum iti închipui ca arat eu?

    RăspundețiȘtergere
  79. Ca sa vezi importanta comunicarii ca poate n.o stiai, sa vezi cat de mult conteaza sa stii ce are omul de langa tine in suflet si.n creier si sa vezi tot ce poate fi vazut. Ca stii ca e o vorba '' daca taceai filosof ramaneai'' unii au aplicat.o si asa au castigat :) suferinta si durere :) Sa ai o seara minunata si mai vorbim :)

    RăspundețiȘtergere
  80. Niciodata nu ma intereseaza cum arata un om, sufletul vreau sa i.l vad si daca nu i.l vad i.l simt si nu ma insel :)

    RăspundețiȘtergere
  81. O data vorbeam cu cineva drag mie si i.am spus ca.mi place de el, dar el socat nu stiu ce.a zis ca facut din cauza asta si foarte mirat, pai nici nu m.ai vazut. Imi aratase demult o poza, dar nu.mi placuse de el :) Dar este extraordinar omul.

    RăspundețiȘtergere
  82. Imfa, un răspuns corect, desi in viata nnu numai sufletul contează.

    RăspundețiȘtergere
  83. Vreau sa.ti spun ca de duminica am fost la biserica si am dat psaltire, este o rugaciune foarte puternica, sa faci si tu asa ca va fi bine pt tine. De mult nu am mai dat o rugaciune, nici nu.mi amintesc de cand.

    RăspundețiȘtergere
  84. Scuze, ce nubai inteles? Sunt la restaurant, îmi cer scuze pentru scrisul pe alocuri gresit, mai contribuie si paharul de vin ce ai refuzat sa-l impartim.

    RăspundețiȘtergere
  85. Te.am inchis :) vad:) Stai linistit n.am nimic sunt mult prea constienta de niste chestii care dispar numai cand vrea Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  86. De fapt au fost doua pahare pe jumatate :)
    Fugi la culcare, nu vreau sa-mi reprosezi ca ti-au spus colegii de serviciu ca ai cearcane de oboseala :))

    Noapte buna Maria Ioana.

    RăspundețiȘtergere
  87. Sa.ti mai spun un secret, este o cercetare pe care am concluzionat.o de curand, oamenii care au suferit mai mult au o putere mult mai mare decat a celorlalti oameni si intotdeauna au dreptate si mai si stiu ca au dreptate, demult am fost pe ea, dar in ultimul an este foarte , a fost pt ca acum sunt sigura de ea, si nu mi.e frica de ea, imi doresc doar sa nu mai supar cu absolut nimic un astfel de om :)Asta asa pt tine :) ca.mi esti drag chiar daca esti rautacios, adevarul il stim amandoi ;)

    RăspundețiȘtergere
  88. Multumeesc. Te simt nu ti.a picat nimic bine. Dar e o vorba :) ''iti trece pana te.nsori'' :) Stii unii incearca sa.i bata pe altii cu cuvintele lor, altii ii bat cu starile pe care le transmit ei. Si tie o seara frumoasa. Am pus eu punct ca tu ai uitat .

    RăspundețiȘtergere
  89. Sunt ok Maria, nu m-a deranjat nimic din ce ai spus, doar ca atat am simtit, sa-ti urez un weekend placut.
    A fost o saptamana istovitoare, cu multe intamplari, poate am sa-ti povestesc candva.
    Iti doresc un sfarsit de saptamana linistit si nu in ultimul rand sa fi iubita.

    Eu ma pregatesc sa ma uit la filmul Abaut Time

    RăspundețiȘtergere
  90. Cred ca a fost o astfel de sa ptamana, si pentru mine. Multumesc pt ura!re, da ma simt mai linistita si ma bucur pt asta, ca simt. Si eu iti doresc sa fii linistit si iubit si o sa fii. Crezi asta! Eu am crezut, n.am stiut cum, nimic, dar simteam . Sunt sigura de iubirea lui Dumnezeu, fii si tu te rog!! Sunt iubita, chiarsi cei care.mi fac rau ma iubesc :) si nu ma supar pt ca ii simt :) ma gandesc doar ca asta s.a facut ppt iubirea mea pt incredere si sunt sigura de asta si chiar daca.mi pare rau, ma bucur pt ca altceba mult mai mare castig.Ne plac anumite chestii si nu ne.am mai despartii de ele, dar trebjie sa le facem loc altora mai bune pt ca asa vrea Dumnezeu. Te rog sa fii in bucurie! Sa fii binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  91. Sper ca esti ok acum. Azi ai scris comentul cu numarul 100 :)
    Maria, pentru a nu mai folosit blogul pentru discutii atat de lungi, nu-ti cer mail-ul, in schimb iti dau adresa mea de skype, vrei?

    RăspundețiȘtergere
  92. .:)))) si tu ai fost atent :) pai nu mai am ce sa vb cu tine, mi.ai raspuns la absolut toate intrebarile, am inteles ce era de inteles, am vrut sa vb cu tine sa vad cum esti, esti bine, foarte bine, n.ai nici o treaba. Am fost curioasa. Nu mai am nici o curiozitate.Asta inseamna subiecte. . Eu sunt bine, tu esti bine lucrurile merg fix asa cum trebuie. Poate eu nu am fost bine, dar tu ai fost mereu. Imi doresc din suflet sa nu.ti mai scriu pt ca nu am de ce.Si tu sa nu mai scrii indiferent de situatie. Çrezi ca se poate face asta?

    RăspundețiȘtergere
  93. Maria, iti multumesc pentru comenturi si sfaturi. O sa-ti respect decizia si pe viitor nu am sa-ti mai raspund la eventualele interventii. Mă bucur ca am reusit sa-ti satisfac curiozitatile si sper ca ti-am răspuns la întrebări cat mai la obiect posibil. In încheiere vreau sa stii ca oamenii pot comunica si pe alte teme nu numai pe cele legate de suferinta.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere