marți, 12 august 2014

Raspunsul la intrebarile ''De ce'' si ''Cum''

'Nu a batut apropouri sexuale pe skype, dar relatia era foarte apropiata, dadea semne ca ma place, ca se bucura ca ne vom vedea, era foarte entuziasmat. Cu ceva vreme inainte sa vina, dar si in tara fiind, mie mi s-a parut foarte indragostit de mine. 

Am banuit intentiile lui, mai ales prin prisma incercarii de a ma saruta. Atunci a confirmat ca vrea mai mult. L-am refuzat, seara m-am gandit ca e posibil sa vrea sa se ajunga la mai mult, dar am decis eu cu mine ca nu se va intampla. Eram flatata ca e indragostit de mine, ca ma place, ca ma doreste.  Sincer, pentru mine era uimitor ca am putut sa trezesc asa ceva. Si eu il placeam ca om, ca prieten, ma obisnuisem sa vorbim zilnic si sa fiu bagata in seama zilnic. M-am gandit ca poate avea intentii sexuale si am zis ca voi tine totul sub control ; nu am refuzat sa ma mai vad cu el dupa ce mi-am dat seama de intentiile lui pentru ca senzatia de a fi dorita, sa vezi pe cineva ca e indragostit de tine si te flateaza si se poarta frumos, era prea mare si m-am gandit ca voi tine sub control pentru a nu se ajunge acolo. M-am gandit ca voia sa se culce cu mine, eu stiam ca nu vreau asta, ca nu eram genul acela de fata, dar imi placea jocul de a fi placuta. 

In ziua cand am venit la hotel, am venit cu gandul de a astepta ploaia sa se opreasca si de a merge in parc apoi. Cat am stat la cafea, a devenit mult mai tactil, imi punea mana pe spate, pe mana, se uita fix la mine, facea acele semne pe care le face un barbat indragostit. Le-am observat si m-am intimidat pentru ca nu eram obisnuita sa vad manifestarea cuiva asa. Mi-a zis de mai multe ori daca nu vreau sa urc si am refuzat gasind motive : ba ca mai am cafea, ba ca uite ce frumos e unde stam acum, gandindu-ma ca nu e cazul sa ma culc cu el si ca pot sa ma joc in continuare fara sa a se ajunge la a ma culca cu el, dar in acelasi timp fara sa pierd sa mai fiu dorita, placuta, centrul atentiei cuiva. 

Apoi a venit cu ultimatumul, s-a indepartat 1-2 pasi mici si a zis ca el se duce in camera, pot sa vin sau nu.Atunci m-am pierdut cu firea, efectiv nu am stiu sa zic nu. Pusa fata in fata cu nevoia de a lua o decizie, m-am pierdut si m-am ridicat, fara nici o intentie, fara nici un gand, nici ca va insemna sex si m-am dus dupa el. 

Cand cartela nu a mers, pe drum, mi-am dat seama ca el vrea asta si ca daca ajung la el in camera e f posibil sa se intample. M-am gandit la faptul ca atentia lui si faptul ca ma placea ma faceau sa ma simt frumoasa, importanta, asa cum mereu mi-am dorit sa fiu si nu am vrut sa pierd acest lucru, sa redevin acea Joly fata pe care nimeni o observa. M-am gandit si la gandurile mele legate de curiozitatea de a vedea cum e cu altcineva, la aprobarea prietenelor mele ca e bine sa mai vezi cum e si cu altcineva, ca el era simpatic si ca se purta frumos cu mine. Pentru el eram o femeie frumoasa, eram apreciata pentru cum aratam si pentru cum gandeam. As fi vrut ca aceste lucruri sa ramana asa fara sa ma culc cu el, de aceea am zis ca voi tine sub control, ca sa nu ma culc cu el, dar nici sa le pierd. A mai fost si faptul ca deja ma ridicasem si nu as fi stiut cum sa ma intorc fara sa par aiurea.

Varsta lui disparuse cu o zi inainte din momentul in care a inceput sa vorbeasca cu mine, cand l-am perceput ca pe un prieten. L-am considerat simpatic, imi placea cum se legau discutiile intre noi, imi placea cum ma facea sa ma simt, cum glumea cu mine, varsta nu a mai avut importanta cand ne intelegeam atat de bine ca prieteni.

Era pana la urma un om de treaba, care se purta f frumos cu mine, era interesat de mine, de felul cum gandesc, observam ca ma place fizic, prin prisma serviciului lui nu era oricine, se purta cum mi-as fi dorit si prietenul meu sa se poarte : mai stilat, mai manierat, mai educat. Eu ma simteam o femeie mai manierata si mai stilata.

Varsta a disparut din cauza tuturor acestor aspecte de mai sus. Nu m-am gandit sa ii fac o analiza din pct de vedere sexual sau fizic, eram atrasa de el prin prisma relatiei, a discutiilor, dar nu si sexual, nu il doream, dar ma simteam bine in compania lui. Nu m-am culcat cu el pentru ca il doream ci pentru ca imi placea cum eram eu cand eram in compania lui, imi placea sa fiu dorita. De aceea nici nu am putut spune nu, pentru ca ar fi insemnat sa redevin acea tocilara pe care nimeni nu a dorit-o atata timp. 

M-am dus ca un miel la taiere, am stat inerta, nu am simtit placere decat atunci cand nu l-am mai vazut, pentru ca nu l-am mai vazut.  Am facut un lucru pe care nu mi l-am dorit. L-am facut doar ca sa par intr-un fel, sa fiu mai interesanta, o femeie dorita, o femeie care poate sa “joace” pe degete un barbat. Am vrut sa vad ca pot sa fiu la fel de frumoasa si de dorita ca toate fetele din jurul meu.
Dupa ce s-a terminat mi-am dat seama ca nu a meritat. Ca a fost totul atat de murdar, de trist si mi-a parut rau. Nu am plecat din camera ca sa nu il ofensez, pana la urma el se purtase frumos cu mine. 

Cand nu mi-a mai scris pe skype, am realizat ca a fost exact invers, ca eu am fost cea jucata, nu el. Parerea de rau s-a accentuat pentru ca nu numai ca nu fusesem o persoana interesanta, ba chiar ma considerase o curva. Am refulat gandul, l-am dat deoparte din mintea mea pentru ca era prea greu de suportat si m-am victimizat. 

A durat atat de mult pana am putut sa rostesc acest crud adevar, sa imi recunosc aceasta slabiciune si ca este cauza care a stat la baza greselii mele. Nici acum nu vreau sa o recunosc pe deplin pentru ca in fata ta vreau sa fiu cea mai frumoasa, sa iti placa ce vezi si mi-e teama ca ai sa incepi sa ma vezi asa cum m-am vazut eu… asa cum am fost toata adolescenta, asa cum fost mult timp dupa aceea. Nu am fost niciodata genul de fata dupa care a intors cineva capul si stiu ca tie iti plac acele fete ca sa fie pentru tine un trofeu. Cand cineva a intors capul dupa mine, mi-a placut atat de mult cat de deosebita m-am simtit incat nu am fost capabila sa pastrez limitele jocului''. 

Exista o vorba in popor '' Urat, prost si al dracu'', anumite persoane tin mortis sa se incadreze in aceasta categorie. Dupa ce ca in anumite situatii viata nu le-a suras, in loc sa-si faca viata usoara mai mult se adancesc in mocirla. Din pacate acest gen de persoane nu stiu sa aprecieze ceva ce nu au avut niciodata, respect si dragoste, atunci cand sunt salvate in loc sa multumeasca salvatorului il otraveste incet, incet cu faptele lor.
De asemenea mai avem o vorba tot din repertoriul autohton ''Facerea de bine este futerea de mama'', mai bine investesti timp si sentimente intr-o persoana educata si cu principii morale, decat intr-o persoana care a crescut in bataia vantului si dupa regulile nescrise de dupa blocuri.




Pacat de tine si de cei ce te apreciaza.

26 de comentarii:

  1. Stii de ce nu ma supar pentru ca stiu ca suferi, adica nu stiu, doar vad si presupun, poate este o alta piesa de teatru ca ai zis ca esti expert. Tu ai zis ca unii si.o fac, cu mana lor si pozeaza in victime, tu ce faci aici si ai facut. Nici nu mai stiu ce am intrebat. Am uitat.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce nu ai crezut ca cineva este nimic? Pentru ca nu trebuie sa ai incredere in nimeni? Pentru ca ti-a fost frica sa nu te pierzi, sa nu risti? Stii chestia aia de ce ti-e frica de aia nu scapi, e foarte reala, pana sa.mi dau seama de tine chestia asta era mereu in mintea mea si asta imi dadea curaj sa actionez, pt ca ma gandeam ca oricum o sa pierd dak stau cu frica, asa ca mai bine am curaj.Nici eu nu am crezut nimic de tine, dar nimic, nimic si nici nu am vazut, am avut un val pe ochi. Si mie imi pare rau, dar vreau sa vad partea buna,, care este minunata a lucrurilor, si anume omul care sunt azi. Nu imi place persoana mea, dar o admir. Nu imi place pt ca stiu ca am puterea de mult mai mult, dar o admir pt ca stiu ce sacrificii am facut,, pt ca stiu ce cai am ales intotdeauna, stiu ce am indurat si sufletul meu a crescut din ce in ce mai mult, nu s-a lasat doborat, s.a ridicat intotdeauna de fiecare data. Si sa stii ca stiu ca si tu te.ai rugat pt el si nu numai pt ca am simtit ci si pt ca mi.a spus cineva. Si din ce in ce mai multe persoane mi.au spus ca ma iubesti. Nu stiu de ce n.am crezut pana acum, dar am simtit. Cum e asta sa simti dar sa nu crezi? E foarte aiurea, nu mi.o pot explica. Ideea este ca de la poeziile tale,, superbe, minunate, magnifice, cutremuratoare, sfintitoare, mintea mea este in haos total. Gandirea mea la fel. Modul meu de a gandi este total alambicat. Si asta imi face raaaau acum. Trebuie sa-mi revin. A fi altfel. Stii ca niciodata nu am vrut sa te sterg si nicinu vreau, pentru ca stiu ca nu o sa pot, asa ca ramai acolo in vecii vecilor. Esti omul care m.a transformat in ceea ce sunt si nu am visat niciodata si am avut puterea pe care am avut.o si nu stiam ca exista intre doua suflete care nu se vad, nu se aud, nu nimic, doar se iubesc neconditionat si au incredere, atat. Eu am avut si am incontinuare, este foarte puternica, nu stiu de ce. Tu? Nu stiu. Din ce citesc aici, as fi ultimul om din viata ta. Asa ca, nu incerca sa ma surprinzi cu sentimente. Ca uite, nici nu stiu cum s.o iau. Teatru, iubire, ura?Durere? Te-am vazut imun la tot ce misca si respira pe langa tine. Cel mai rece om din viata mea, absolutul indiferentei, a si sa nu uitam AROGANTEI! Asa ca ce sa mai vorbim, oricum toate astea tu le stii, ti le-am mai spus.Nu stiu ce om esti acum, nici inainte nu stiam, omul din viata pe care l.am cunoscut este altul din poezii si ... Eu ce sa am ? N-am fost sa fim iubire. Am fost doar sa ne pregatim, sa traim, sa simtim, sa iubim, sa suferim. Bucura.te pt ce ai simtit si pt ca ai fost capabil de asa ceva, eu asta fac si ma minunez. Te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu stiu de ce plang cand citesc ce ti.am scris. De ce? De ce? Spune.mi tu. Tu esti ala intelept care stii intotdeauna tot.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am vrut sa.ti scriula fix, dar am facut.o fara sa stiu. Mi se par mie prea multe. Asa ziceam si eu. :) Asta este un zambet trist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau pentru tine Maria dar cred ca ai gresit blogul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiam asta :) Am vrut sa vad daca-ti dai seama ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa inteleg ca suferi din dragoste.
    Daca tot ai ajuns sa scrii aici, sa-mi spui daca te pot ajuta cu un sfat.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))))mi.a placut asta, am ramas impresionata :) adica amandoua :) in primul rand ai raspuns atat de rapid si era si duminica si in al doilea rand iti oferi ajutorul. :) Dragut din partea ta. Ma gandeam initial cum sa.mi sterg comentariile si contul, si ma mai gandeam ca este cea mai mare dovada ca m.am inselat. Ce sa.ti zic, te citesc demult si ... nu stiu ce sa.ti mai zic. ESTI RAUUUUU! asa te vad eu, imi pare rau ca te vad asa. Si daca sufar, nu.i nimic,, este pt ca eu am ales asta pt ca iubesc si pt ca am vrut sa iubesc, si am considerat ca merita absolut totul. Nu regret nimic, decat ca nu e.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ati ramas impresionate mandoua, la cine te refri?
    De ce consideri ca sunt rau, ca am principii de viata si nu pot accepta orice si pe oricine in viata mea?
    Sa nu-ti para rau pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  10. Adica din cele doua puncte de vedere pe care ti le.am expus. Nu.mi pare rau pt tine ca nu am de ce. Imi pare rau ca asa te vad. Adica modul meu. Nu e vorba de principii sunt total de acord cu tine ce ai spus mai sus. Dar mi se pare ca judeci si nu vezi toate unghiurile de aborbare, probabil asa cum nu le vad eu pe ale tale. Tu pui in balanta ceva absolut cu un nimic, iarta.ma dar asa mi se pare mie. Nu vezi insemnatatea care este din partea care tu nu o vezi. Este inimaginabil. Sa nu te superi acum ca ti.am zis asta. Fiecare om traieste int.o lume libera, vede ce vrea, se exprima cum vrea si face absoljt ce vrea. Depinde foarte mult de prioritatea valorilor persoanei, de asta e cam relativa toata chestia.

    RăspundețiȘtergere
  11. Te rog dezvolta punctul tau de vedere, ce-mi scapa?
    Unde gresesc?

    RăspundețiȘtergere
  12. :) nu.ti scapa nimic, nu gresesti, doar ca mi se pare, este doar parerea mea, te legi de niste mizerii care nu conteaza, sunt nimik, zero barat. E foarte ok ka analizezi si vrei sa stii ce faci si cu cine. Parerea mea este ca nu ai absolut nimic de pierdut, asculta.ti sufletul si fa ce zice el, niciodata nu te va insela, de ce? Pt ca e puterea ta divina. Daca nu.l asculti ca mine, cum am facut eu din frica demult, demult si apoi ti.e atat de greu sa.l asculti cum tipa si urla de durere si il omori de tot, vb de mine acum. Si nu mai stii nimic de el, ti se pare normal sa faci niste chestii care ti se par logice, iti dai explicatii teribile si le pui in carca lui Dumnezeu si te.ai scos. Zica asa a vrut Dumnezeu k sa te jerfesti tu. Dar Dumnezeu spune foarte clar ca ne vrea veseli, bucurosi pt tot ce primim de la El, recunoscatori si impartind iubire, armonie, frumos, binecuvantare si tot ce poate fi mai bun si mai frumos din noi.Cam asta am facut eu si.... asa am inteles eu atunci, mi.era prea frica de viata si tot ce ma inconjura. Greseala de perceptie vreau s.o vad pozitiva si este din alte 2 pcdv unul suferinta sfinteste si doi lectiile care au fost atat de dureroase incat eu cred ca am invatat din ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Vezi tu Maria, nu este usor sa iubesti un om dar sa nu poti trece peste ceva ce el a facut, sa incerci sa-ti explici cum a fost omul din fata ta capabil de asa ceva.
    Ai dreptate, sunt rau, sunt rau ca dau atentie detaliilor si nu ma multumesc cu ce mi se ofera, sunt rau ca doresc mai mult de la viata si de la cei din jur, sunt rau ca nu pot intelege cum o tanara de 24 de ani se poate culca cu un tip de 46 de ani fara sa-l doreasca, fara sa se simta atrasa de el, fara sa vrea sa se culce cu el, dar accepta sa se duca intr-o camera de hotel si sa faca sex cu el. Accepta sa se simta bine ca apoi sa-mi ceara mie sa accept o slabiciune a ei. Stii cat este de frustrant sa cunosti o persoana, sa te indragostesti de cineva ca apoi sa-ti dai seama ca acea persoana a fost capabila de asa ceva, stii cat este de frustrant sa vezi cum persoana de langa tine braveaza cu teatrisme legate de aceasta partida, stii cat este de frustrantnui sa vezi ca persoana pe care tu o iubesti a suferit din cauza ca nu a mai fost contactata de un tip cu varsta apropiata de cea a tataului ei.
    Iti dau dreptate, sunt rau si am facut multe lucruri rele din suferinta i speranta ca voi scapa de aceasta suferinta. La ce bun un prezent frumos daca trecutul este unul intunecat, la ce bun un prezent luminos daca tu traiesti intr-un trecut intunecat. postarile din ultimii doi ani s-au invartit in jurul acestei intamplari.
    Daca ai avea la indemana o gramada de mere si vezi unul gaunos, spune-mi te rog l-ai alege pe cel gaunos?
    Pentru a evolua in viata trebuie sa tindem spre ceva mai bun, doar asa vom reusi sa crestem, doar avand pretentii de la noi si de la cei din jur.

    Ma bucur ca ai rasfoit blogul, aici sunt gandurile, supararile, frustrarile si clepele mele fericite.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pai clipe fericite nu vad. Stiu, ai dreptate, seamana putin cu povestea mea si ma doare. Ma doare foarte tare, nu mai retin exact tot ce ai scris tu aici. Eu zic ca iubita ta nu a suferit ca omul ala nu a sunat.o asa cred. Si el nu reprezinta o slabiciune daca ea nu.l iubea. Daca nu iubesti nu te poate controla chestia aia. Poate nu stii adevaratul motiv pt care a facut.o. Parerea mea este ca pana la tine, daca te iubeste este nimic. Iti spun din experienta, cred ca ti.ai dat seama din ce ti.am spus pana acum. Adica puterea care o ai atunci cand intr.adevar iubesti la cel mai inalt nivel, te schimba absolut si nici nu.ti dai seama cand si cum. Se intampla niste chestii ....

    RăspundețiȘtergere
  15. A suferit deoarece si-a dat seama ca a fost doar o distractie, a tanjit dupa atentia lui, prin urmare a scris si pe blog, chiar si o piezie, in fine.
    Maria, ti se pare normal ca o taanara de 24 de ani sa se culce cu un italian de 46 de ani, fara sa existe nici un fel de atractie sau dorinta?
    Ti se pare normal ca o femeie sa se desconsidere atat si sa nu aiba pretentii de la ea si de la viata?
    S-a culcat cu el deoarece nu a vrut sa ramana o tocilara, sa simta ca este o femeie dorita etc. in perceptia mea doar un om lipsit de valori ar lua aceasta decizie. Mai este ceva, aceasta nu este o relatie oficiala, este o extrarelatie, crezi ca merita sa risc ceea ce am pentru o astfel de femeie?
    Nu sunt un sfant, nici macar pe aproape, dar mi=am promis ca in viata sa cunosc doar oameni deoasebiti deoarece riscul este prea mare sa-mi pierd vremea cu oricine. In viata daca tot o comiti macar sa merite.
    Stiu ce spui, te inteleg perfect, dar ......ceva din interiorul meu ma opreste sa-i mai acord o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Da, cred ca merita absolut tot. In primul rand femeia aia nu s.a culcat cu nenea ala sa fie dorita. Ea stia ca este dorita, si nu de unul, de multi, in al doilea rand a facut.o din disperare , incerca sa.si omoare sufletul despre care vorbeam mai devreme, nu.l ascultase din orgoliu si aroganta. Se credea alfa si omega si nu accepta ca cineva s.o raneasca, asa ca a preferat sa se coboare, numai ca sa.si omoare sufletul, o durea prea rau si nu vroia sa accepte si sa sufere.S.a crezut suficient de puternica si nu a fost deloc asa. A incercat sa scape prin cea mai usoara si urata cale, stiu, sunt constienta. Dar tu ar trebui sa apreciezi deschiderea ei. Si sa multumesti ca a avut puterea sa.ti arate cat de jos a putut sa coboare, sa nu crezi ca ea nu stie cat a coborat. A vrut sa vada daca o intelegi si o accepti cu bune si rele.Cred ca a fost corecta fata de tine. Si cred ca toata puterea este la tine. O accepti sau nu. Pacatele ei sunt pururi in fata ta si a lui Dumnezeu, doar Dumnezeu i le poate ierta intr.adevar si tu numai daca vrei. Eu zic ca ti.a oferit absolut tot ce se putea oferi. Putea sa se joace cu tine, dar n.a facut.o a preferat cea mai grea cale, nu exista alta. Avand in vedere ca decat duhovnicului poti sa.i spui cele mai tainice pacate ale tale si el este singurul cu aceasta putere de la Dumnezeu de iertare. Cereti si vi se va da, bate.ti si vi se va deschide. Iertati si Tatal va va ierta voua. Etc. Stiai ca gandurile ne influenteaza alegerile, gandurile altor persoane mai puternice decat noi?

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca ea citeste aceste conversatii si.ti zice, tu cum reactionezi?

    RăspundețiȘtergere
  18. Citeste postarea la care comentam Maria si ai sa intelegi de ce a facut-o.
    Poate sa le citeasca Maria, in sfarsit are un om de partea ei. Sa nu uitam ca ea era intr-o relatie de 6 ani cand s-a culcat cu acest tip de 46 de ani, si-a inselat prietenul de 30 de ani cu unul de 46 de ani, un an si jumatate mai tarziu a inceput o extrarelatie cu mine, asta ca sa intelegi cum stau treburile si ce fel de om este.

    RăspundețiȘtergere
  19. 6 ani relatie? Poate totusi nu stii chiar toate datele problemei. In fine, nu vreau sa te conving de nimic. Se zice ca nu trebuie sa faci asta pt ca cine trbuie sa vada, vede, cine nu, asa e mai bine in momentul ala. Necunoscute sunt caile Domnului. Ideea era sa nu pirzi margaritarul pt porci. Dar uneori e mai bine asa, te sfintesti. Nu te mai obosi. Mie mi se pare ca te framanti. N.o mai fa. Inseamna ca nu te merita. Impaca.te cu gandul asta. O sa te ajute mult. Eu imi cer scuze pt ca am fost lipsita de politete fata de tine si iti doresc luminarea mintii cu Harul lui Dumnezeu. Duhul Sfant sa fie cu tine in vecii vecilor. AMIN. Si daca mai tarzi cand n.o sa mai poti face nimic gandeste.te ca voia lui Dumnezeu controleaza tot pt ca asa este si nimic nu se poate intampla fara voia Lui, asa este mai bine pt tine, chiar daca nu este cum ti.ai dorit. Prin lucruri altfel decat vrem castigam muult mai mult decat cum vrem. Cu bine :) :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Stii de ce sunt singurul om de acord cu ea, pt ca decat eu ti.as spune adevarul in fata oricat de dureros ar fi el si tu nu ai avea puterea sa.l accepti. Ar fi mai frumos sa te mint pentru tine, nu.ti place sa auzi adevarul, dar nu vrei sa fii mintit. Asta este purul adevar.

    RăspundețiȘtergere
  21. Si nu este numai asta singurul motiv care te deranjeaza, sunt mai multe. O iubire care nu se bazeaza pe temelia adevarului este nimic, sa tii minte asta. Adevarul este ca da, nu se mai poate face nimic, pt ca adevarul doare.

    RăspundețiȘtergere
  22. Stai, nu mai multumi ca o faci degeaba. Tocmai mi.am dat seama acum ca e posibil, de fapt mai mult ca sigur, iar am cazut in cap. Sunt anumite momente in care eu ma pierd si nu vad bine sau nu vreau sa vad. Asta e unul dintre ele si sustin asa ca un om fara creier niste chestii cu toata fiinta mea fara sa vad in ansamblu. Am gresit, am fortat, asta este un defect. Nu pot sa explic, ma gandesc, poate intelegi tu. M.am documentat putin si.. poate ca trebuia. . Imi pare rau, de ce un om nu poti sa.l vezi si in realitate asa cum este el in ..... toata esenta lui.? Da, m.am inselat, poti sa stergi tot ce am zis pana acum, a fost o greseala, s.a intamplat ceva foarte important intre timp pt mine. M.am inselat cu tooooot, toooot ce am scris, nimic, nimic nu mai este valabil si nu mai conteaza. Asculta.ti vocea aia care ziceai ca.ti spune ce.ti spune. Eu cred ca tu ai stiut de la inceputul inceputului ce faci, adica atunci cand te.ai hotarat sa fii cu fata aia. Ai vrut s.o ajuti si este minunat. Iar ea, te.a iubit si asta e la fel si nu vrea sa te paraseasca si tu nu poti sa pleci tot dintr.un principiu de.al tau. Totusi e ceva. Dar o sa inteleaga, stai linistit, o sa fie bine. Chiar imi place . Zambetul tau, am vrut sa.l simt :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu mi-ai raspuns Maria. ti se pare normal ca o tanara de 24 de ani care este intr-o relatie de 6 ani cu un tanar de 30 de ani sa-l insele cu un italian cunoscut pe internet ce avea o varsta de 46 de ani?
    Ti se pare normal ca o femeie sa se culce cu un babat fara sa-l doreasca, fara sa fie atrasa de el dar totusi sa aiba orgasm?

    RăspundețiȘtergere