marți, 9 septembrie 2014

Proiectia unui vis

A trecut mult timp de când nu te-am mai visat, în aceasta noapte am fost împreuna, ne-am plimbat printr-un oraș străin asa cum mi-ar fi plăcut sa o fi făcut cândva. Te fereai sa nu fim văzuți dar în același timp parca nu-ți pasa. A fost un vis frumos ce m-a întors în trecut cu mai bine de 5 ani și ma bucur ca am putut sa-mi petrec încă o zi în compania ta, chiar și ca amici.
Acum îmi dau seama ca este posibil sa călătorim în trecut și nu numai, mintea ne poate teleporta oriunde dorim dar fără a putea influenta prezentul, suntem doar simpli spectatori.
Cineva scria cândva într-o poezie:
''Ești o fantoma, o iluzie,
O proiecție.
Nici nu mai știu dacă ai fost aievea.
Timpul șterge dar nu de tot.
Asa cum buretele șterge creta,
Dar tabla tot poarta cuvintele zgâriate,
Deși nu vreau,
Mereu vei fi cu mine, în mine, intru mine,
Chiar dacă am uitat simțirea,
Chiar dacă glasul nu ți-l mai știu,
Mereu îmi vei reveni fie într-un vis,
Fie într-un cântec,
Si niciodată cât sa te ating.''
atâta frumusețe și tristețe în câteva rânduri.

Ma bucur ca după atâta timp îmi amintesc cu plăcere de tine, de noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu