joi, 11 septembrie 2014

Regina TOAMNA

Au trecut 11 zile de cand am decis sa mai acord o sansa acestei relatii, din pacate simt ca ceva s-a rupt, interesul nu mai este acelasi, energia alocata nu mai este aceeasi, implicarea nu mai est aceeasi. Dar indignarea vine din alta parte, mi s-a intamplat de cateva ori, din ce in ce mai des in ultima vreme, ca dupa ce facem dragoste sa ma apuce un sentiment de tristete, de meditare si neimplinire sufleteasca.
Parca nici ce sa discutam nu mai avem sau poate dispozitia mea pentru a purta discutii nu mai este aceeasi, nu stiu ce se intampla cu mine. Poate ca sunt doar obosit, poate ca stiu ca se apropie ziua de 19.09. cand July a comis-o acum 4 ni, poate ca pur si simplu s-a consumat ce a fost intre noi si sclipirea a disparut.
Acum sincer sa fiu, nici nu stiu de ce am acceptat sa continui aceasta relatie, poate din cauza unor ramasite de sentimente, poate din cauza insistentelor lui July, poate din ambele cauze.

Vreau sa fug, departe de toti, sa stau pe un deal si sa ascult linistea, sa privesc cerul, sa simt ca traiesc. 
In toata rutina de zi cu zi, toamna se instaleaza ca o regina multicolora, ma plec in fata frumusetii ei si ma bucur ca pot calatori in acest regat mirific.

Este atat de frumos sa te plimbi prin tara toamna, sa simti racoarea de dimineata, sa vezi forfota din camp, sa privesti  frumusetea crizantemelor multicolore.


Te iubesc regina mea TOAMNA.

17 comentarii:

  1. Poate ca v.ati batut joc de toate sansele pe care le.ati avut si acum nu se mai poate . E prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi.a fost foarte, foarte frica si acum imi mai este putin. M.am intalnit cu un prieten foarte bun si mi.a povestit cum el avea un efect malefic asupra unor iubite ale lui. Mi.a spus ca era involuntar si i s.a spus si.a dat seama si s.a oprit cu cele mai mari dureri. L.a asta nu m.am gandit.M.a durut foarte rau si m.am suparat si mai rau. Cum poate omul care stie ca i.ai da sufletul tau si viata ta sa.ti faca cel mai mare rau? Cele mai mari rele. Nu pot sa inteleg. Nu puteam. Acum inteleg ce inseamna nunta in cer.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau sa.mi spui de ce esti razbunator?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anul trecut cam in aceaesi perioada mi-am dorit din toata inima ca July sa sufere cu fiecare celula a ei astfel incat sa inteleaga durerea si disperarea simtita de mine. Din pacate 5 zile mai tarziu a suferit mai mult decat mi-as fi dorit eu si nu din cauza mea, dar parca Dumnezeu mi-a indeplinit cerinta. Nu m-am declarat satisfacut deoarece durerea mea a ramas tot acolo si orice i-as fi facut nu se diminua. Singurul efect malefic asupra femeilor cu care am fost a fost acela de a le face sa ma iubeasca. Nimeni nu poate intelege disperarea cuiva decat atunci cand trece prin ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleo Doamne ce plin de tine esti. Era gandu tau ala idiot care actiona! Fii atent aici: sa dea Dumnezeu sa.ti gasesti una care sa te joace asa cum vrea sufletelu ei si sa nu stii ce te.a lovit. Asa! Sa.ti fie de bine!

      Ștergere
  5. Judeci gresit Maria, eu nu mi-am bătut joc de nimeni, când cineva ajunge sa te iubească înseamnă ca o face dintr-un motiv.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu iti doresc sa intalnesti un bărbat care sa te iubească cum am iubit-o pe July, sa te soarba cu fiecare celula di sa regrete ca te-a întâlnit deabia acum.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai iubit.o. gata, n.o mai iubesti :) mie.mi place sa stii ce mi.ai urat. Si sa stii ca ar trebui sa.ti placa si tie ca asta inseamna ca ai iubi din nou foarte frumos si ai uita.o pe...

    RăspundețiȘtergere
  8. O mai iubesc, doar ca intensitatea nu mai este aceeasi, după ultimile doua luni s-a produs o ruptura care nu stiu daca va putea fi peticita.
    Tu mi-ai urat sa găsesc o femeie care sa mă joace cum vrea ea, daca Dumnezeu asa considera ca merit, asa sa fie, eu stiu doar ca toate femeile din viata mea care au contat cu adevărat isi amintesc si acum cu plăcere de perioada petrecută împreună.
    Draga Maria, pentru mine femeia nu este un obiect de satisfacere a plăcerilor, este un templu, de aici si importanta alocata detaliilor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce cuvinte goale folosesti :) Pe mine nu m.au mpresionat astea deloc. Sau mai era una care chiar m.a lasat rece ''in fata lui Dumnezeu'' . Conteaza f. Mult sa simti. Daca nu simti e o problema grava. Unde iubire nu e nimic nu e.

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate pentru tine sunt doar niste cuvinte, pentru mine reprezintă mai mult. Nu am nici un interes sa te conving ca sunt altfel decât spun, pana la urma este problema fiecăruia daca vrea sa creadă sau nu, pentru mine important este ce cred persoanele cu care am fost.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru mine nu este important ce cred persoanele cu care am fost. Eu imi stiu valoarea si si am de oferit. Si mai stiu si ce vrreau si ce imi asum. Pentru mine este important ce cred persoanele cu care sunt. Prezentul este cel mai important. Iar tu daca n.ai facut nimic inseamna ca asa ai simtit si asa este cel mai bine pentru tine. Ia.o ca pe o binecuvantare ca Dumnezeu stie intotdeauna ce e mai bine pt tine. Si multumeste pt ca ai stiut tot si ti s.a descoperit tot asa ca sa poti sa judeci si sa gandesti. Nu mai fa rau si fii un om de lumina. Fii un inger de lumina asa cum s.a crezut. Dumnezeu sa te lumineze.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa nu mai fac rau?
    Ce rau am facut Maria? Acela de a iubi, acela de a acorda încă o sansa sau cel de a încerca sa inteleg si sa accept ca o fata de 24 de ani s-a culcat ca ultima centurista cu un italian de 46 de ani (actualmente 50 de ani)?

    RăspundețiȘtergere
  13. Si apropo, înseamnă ca ai o părere foarte buna despre tine daca nu-ti mai pasa ce cred persoanele din viata ta despre tine. Prezentul conteaza dar nu uita ca trecutul ne defineste.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da am o parere buna despre mine, dar se poate si mai buna. Persoanele din trecutul meu nu sunt in prezentul meu si ma refer la iubit. Si cum se numeste aia in care toata lumea te vrea inapoi pt tot? Tu nu esti corect in tot si vezi tu chiar daca nu crezi in Dumnezeu mai devreme sau mai tarziu ti.o iei. Eu intotdeauna am tinut cont in tot ce am putut si mi.am dat seama de fiecare suflet si m.am gandit mai intai la asta. Iar Dumnezeu stie. Nu vreau sa mai vorbesc despre mine.Sincer nu regret nimic in relatiile in care mi.am dat si sufletul sa functioneze.

    RăspundețiȘtergere
  15. Îmi pare rau dar nu ai inteles nimic. Ma opresc aici din comentat deoarece am impresia ca vorbim împreună si ne intelegem separat.

    RăspundețiȘtergere