joi, 4 septembrie 2014

Tristetea de a insela

Am revenit la viata de dinainte, in aceeasi rutina zilnica, in acelasi cerc format din familie, July si serviciu.
Acum cateva zile am inceput sa caut pe internet despre subiectul'' de ce inselam'', am ramas cu un gust amar, am constientizat ca pe cat de frumosa este pe atat de otravitoare este aceasta fapta.
M-a intristat sa vad cata lume inseala si cati oameni sunt inselati, intrebari de genul '' oare sa-mi insel sotul'', femei care cer parerea unor straini cu privire la destinul lor, la alegerea lor, riscand totul pentru ceva efemer.
Mai frapante sunt raspunsurile primite de la diverse persoane care in loc sa tempereze respectiva persoana, acestea o incurajeaza sa faca o fapta ce poate fi regretata o viata.
Eu m-am declarat un Casanova prin prisma numarului de femei din viata mea, dar nu am facut niciodata din sex un scop, pentru mine a contat calitatea persoanei deoarece la final doar cu atat ramai.
De cand sunt cu July am evoluat mult pe anumite aspecte si i-am promis urmatoarele: 
- atata timp cat voi fi cu ea nu voi mai fi cu nimeni altcineva, in afara de sotie
- voi fi sincer cu ea cum nu am fost cu nimeni altcineva, indiferent daca este de bine sau de rau
- vom evolua impreuna impulsionandu-ne unul pe altul, atat pe plan profesional cat si personal
- ne vom ruga pentru slabiciunea noastra si vom fi mai buni pe alte planuri
Nu stiu cum dar am reusit sa ma tin de toate aceste promisiuni fara sa le incalc, fara sa simt ca depun un efort suplimentar, totul a venit de la sine.
Pana acum nu m-am gandit nicodata ce inseamna sa inseli, culmea este ca cel mai mare regret nu-l am fata de sotie ci fata de partenerul persoanei cu care sunt. Multi ar spune ca nu este treaba mea, dar gandindu-ma la acea persoana imi pare atat de rau pentru ceea ce ii fac.

Sa nu inselati, oricat de dulce si atragatoare este senzatia creata de acesta fapta pe atat de daunatoare este pentru trup si suflet, o data ce-ti intra in vene este mai nociva decat orice drog existent pe Pamant.

Pretuieste-ti viata si fa alegerile corecte, timpul merge doar intr-o singura directie si nu exista loc de regrete.

12 comentarii:

  1. Dupa ce ca oricum mi.e frica de tine cu capacitatile tale, trebuia sa mai mentionezi? Am sunat si am vorbit cu duhovnicul, maine sunt la Bucuresti. Si nu vreau sa.mi mai fie frica de tine, poate te supar vreodata si ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nimic, mi.ai dat de lucru si n.am timp sa ma pregatesc pt asta. Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce esti suparata pe mine si nu vrei sa-mi explici sa pot intelege la ce te referi.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))) nu sunt suparata pe tine deloc, sunt pe mine. Dar chiar am treaba si nu pot sa vorbesc, maine ma trezesc si foarte devreme si am o zi extrem de incarcata, asa ca asta este problema. Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ok, nu mai fi suparata pe tine, sunt convins ca nu ai de ce.
    Iti doresc sa ai maine o zi usoara si cu multe realizari.

    Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ti.ar spune Dumnezeu k nu e de tine fata asta,ce ai face? Si de ce o vrei tu pe ea mai concret?

    RăspundețiȘtergere
  7. N.a zis asta. Dar am zis eu ceva care e ceata pt mine si presupun ca e cel mai grav si atunci...Daca tu nu vorbesti, nu stiu si mi.e frica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca Dumnezeu mi-ar spune ca nu este de mine as disparea din viata ei.
    Sa-ti spun ceva frumos? Spune-mi tu Maria ca am nevoie sa aud ceva frumos.
    De ce anume iti este frica Maria?

    RăspundețiȘtergere