vineri, 19 septembrie 2014

Ziua de 19.09.

Uite ca am ajuns si in ziua de 19.09, acum patru ani, cam in perioada aceasta a zilei, July si-o trăgea in hotelul Intercontinental cu un Italian de 46 de ani, ea avea doar 24 de ani. Aproximativ 30 minute mai târziu ii spunea zâmbind " am terminat".
Atât am de scris despre aceasta zi.

136 de comentarii:

  1. Si cam la aceasta ora s-a bucurat de orgasm.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu esti sigur de ce vb aici sau vb sa n.adormi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca tu ai prea mult timp liber si te.a luat asa cu plictiseala mare. Serios, ca altfel nu.mi imaginez ce inseamna asta. Si eu iti tin tie isonu pe aici pierzand timpu asa aiurea. Chiar nu stiu de ce, sincer. Pe bune, cred ca asa sa vad ce mai zici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Maria, daca tu crezi ca eu vorbesc sa nu adorm, te inseli.
    Fi convinsa ca sunt sigur de tot ceea ce scriu aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria, habar nu am cine esti dar pot afirma urmatoarele despre tine:
    - eviti sa raspunzi la intrebari
    - uneori esti foarte alambicata si complexa, alte ori esti foarte deschisa
    - uneori inteleg ce vrei sa spui alte ori citesc de trei ori si tot nu sunt convins ca am inteles
    - uneori am impresia ca vorbim aceeasi limba dar ne intelegem separat
    - uneori ai dreptate in ceea ce spui, alte ori esti pe langa subiect cum nu ai fi citit nimic pe aici
    - uneori vorbesti de Dumnezeu, alte ori ma judeci
    - uneori te declari multumita de viata ta, alte ori imi lasi impresia ca ai suferit o mare deceptie
    - uneori imi spui ca trebuie sa las o femeie ca July, alte ori imi spui sa o iubesc
    - uneori as vrea sa beau o cafea cu tine, alte ori nu as vrea sa te cunosc
    - uneori cred ca ma cunosti, alte ori cred ca sunt doar un strain
    - uneori te adresezi cum am fi avut o relatie, alte ori dai cu mine de pamant

    Cine esti cu adevarat MARIA?

    RăspundețiȘtergere
  6. Tot ce ai scris aici nu se exclude. Nu dau cu tine de pamant, doar ma enervezi. Mi se pare atat de greu.Si nu.mi place nimic, nimic. Poate la fel simti si tu. La mine, cand nu.mi place foarte greu sau deloc merge ceva ala. De asta nu ne intelegem.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si nici nu stiu de ce te intereseaza. Eu nu as face asa ceva, eu as face altceva :) eu as vrea un pusti, asa :), glumeam, ce as vrea eu, nu ca as vrea, vreau un barbat adevarat, puternic, foarte inteligent care sa ma iubeasca absolut si sa.mi arate, dar in acelasi timp sa fie si puternic. Si nu mai zic nimic ca mi se face dor de el si innebunesc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce nu ai face asa ceva, observ ca o intelegi pe July.

    RăspundețiȘtergere
  9. M.ai blocat, ca nu pot sa.ti mai scriu?

    RăspundețiȘtergere
  10. M.ai blocat ca sa ramana 6 .E vorba de cat esti de abil nu de gargara, nu ma da pe partea care vrei tu, ca am si eu partea mea, femeile sunt auditive, iar barbatii vizuali. Tu vrei sa ma vezi, iar eu sa te aud. Daca.ti trimit inseamna ca vreau si nu vreau. Ca sa vreau trebuie sa ma faci sa vreau. Si nu m.ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  11. De unde stii tu ca eu am 30 de ani?

    RăspundețiȘtergere
  12. Am spus eu ca vreua sa te vad???!!!
    Am spus ca trebuie sa gasim o alta cale de comunicare, cu ce ma ajuta daca te vad? De fapt sunt doua posibilitati:
    1. sa fi preferat sa fi ramas doar la discuti
    2. sa-mi para rau ca te-am vazut atat de tarziu
    Prin urmare nu vreau sa risc si prefer sa discut cu tine fara sa te vad :). Nu ma intelege gresit, nu ma indoiesc de fizicul tau :), dar sunt mai suspicios din fire :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Legat de varsta, nu cred ca ai 30 de ani, tind sa cred ca ai aprox 33 de ani :))

    RăspundețiȘtergere
  14. ai zis ca vrei sa.mi vezi ochii, asta inseamna , ca vrei sa ma vezi

    RăspundețiȘtergere
  15. In ce sens cam prea mare deschiderea? La ce te referi mai exact, fi mai precisa ca sunt destul de ocupat si nu am timp sa procesez informatiile la care te referi.

    RăspundețiȘtergere
  16. cam prea mare deschiderea, vai dar nu

    RăspundețiȘtergere
  17. deci, nu se poate ca sa mai vorbim,nu.mi merge netul cand trebuie sa vb cu tine! In sensul ca intra toata lumea in descrierea ta.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai spus ca vrei sa ma vezi la cafea, la vin, imi plac amandoua, ca vrei sa ma imbratisezi si asta imi place,de fapt imi plac toate intr.o foarte mare masura.

    RăspundețiȘtergere
  19. ''cam prea mare deschiderea, vai dar nu''
    ok, am inteles, nu te incadrezi, uite asa vom ramane la discutii interminabile ce unuora le provoaca dureri de cap :)

    RăspundețiȘtergere
  20. de ce vorbesc cu tineee? Raspunde-mi tu te rog ca eu nu stiu. Sincer. Si scoate naiba o data nesimtirea aia de coduri, ca dupa ce ca nu.mi merge netul mai gresesc si codurile.

    RăspundețiȘtergere
  21. nu-mi merge netuuuuul cand vb cu tineeee. Raspunde la ce te/am intrebat. Si scoate codurile.

    RăspundețiȘtergere
  22. Hai sa-ti spun o chestie, atunci cand iubesti, asa din tot sufletul, nu intri intr-o relatie, pentru ca iubesti, daca nu iubesti poti sa faci ce vrei, dar cand iubesti, e o chestie, cel putin la mine, care nu te lasa sa mai fii cu cineva, pt ca nu stiu, dar nu te lasa. De asta si toate incercarile mele, ca am dat cateva sanse, dar n.ai cu cine, dacan.ai, n.ai si nu te mai scarpini daca nu te mananca, doar asa de dragul vremurilor, nu se poate. Tu esti ok. Probabil si eu as fi, nu stiu, dar eu una, iubesc si nu am ce sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  23. 1. De ce vorbesti cu mine:
    - din plictiseala
    - ca nu ai nmic mai bun de facut
    - ca ti-am starnit interesl
    - vrei sa ma faci cu capul si esti curioasa daca reusesti
    - deoarece crezi in mine si in felul meu de a fi si asta te face sa te gandesti la mine si sa vrei sa-mi scrii
    2. m-ai inebunit cuaceste coduri, nu stiu de unde se scot, toata lumea beneficiaza de acelasi tratament :)
    3. am vazut cat ti-a placut si vinul si cafeaua, le-am baut pe ambele singur.

    RăspundețiȘtergere
  24. De fapt nu le-am baut singur, doar ca tu nu ai vrut sa te alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  25. Daca iubesti, de ce vorbesti cu un strain, de sex masculin (cel putin ultima data asa era), care in loc sa lucreze iti scrie tie incercand sa inteleaga cine esti cu adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  26. Sunt curioasa doar intr-o ipoteza care este foarte posibil sa fie invalida. Ba am foarte multe lucruri bune de facut, nu din plictiseala vb cu tine, eu nu ma plictisesc, decat cand sunt cu cineva, singura nu. Nu mi-ai starnit interesul scuze, este doar vb a de ipoteza mea.Nu vreau sa te fac, si nu vreau sa fac pe nimeni, niciodata, vreau doar sa ma ridic eu. AAAAAAAAAAAAA AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa da. Asta da, of, asa este. Of. Pai, daca asta a fost situatia. Ce sa fac, sa ma trezesc cu prietenul tau la intalnire, sa vin cate sute de km la intalnire cu sufletul in palme sa ti.l dau si tu sa.ti trimiti prietenul la mine. E dureros. Si apoi tie sa.ti para rau si eu sa te iubesc in continuare la fel. E ok asa?

    RăspundețiȘtergere
  27. pentru ca-l iubesc, de aia

    RăspundețiȘtergere
  28. Si de ce cred in tine si in felul tau de a fi? de ce?

    RăspundețiȘtergere
  29. RASPUUUNDE, ca iar ma doare capul, e de la tine si ma enerveaza si stiu si de ce e si ce e. Si ma enerveaza.

    RăspundețiȘtergere
  30. Stii ce cred eu, ca tu ma confunzi cu altcineva, acum sunt sigur in procent de 99,99%.
    Noi nu ne-am intalnit, nu am trimis pe nimeni sa se intalneasca cu tine.
    Dumnezeule ce telenovela :))))), acum inteleg, acum intelegggg. Tu stai la taclale cu mine crezand ca sunt nu stiu ce persoana cu care tu ai vorbit probabil pe internet.
    Am inteles, sunt doar o confuzie :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Cel mai devreme la 18:30, asta cand sunt la birou, ti-am spus ca eu calatoresc foarte mult, atunci nu mai poate fi vorba de un program fix.

    RăspundețiȘtergere
  32. Asa si trebuie sa ma iei cu ti-am spus?

    RăspundețiȘtergere
  33. Ufffff, chiar vrei sa ma faci cu capul.
    Acum probabil ti-ai dat seama ca m-ai confundat :))))
    Ma gandeam eu de unde atata ''dragoste '' :)

    RăspundețiȘtergere
  34. mai omule, nu ma refer la asta , ma refer la > ti-am spus ca nu stiu ce fac ma plimb o trei me din timp.... > la asta ma refer

    RăspundețiȘtergere
  35. Mi se pare interesanta ? Deci o vezi? Se vede? In sfarsit se vedeeeeee . Ma bucur, daca se vede.

    RăspundețiȘtergere
  36. Mi se pare interesanta ? Deci o vezi? Se vede? In sfarsit se vedeeeeee . Ma bucur, daca se vede.
    La ce te referi?

    RăspundețiȘtergere
  37. da/mi adresa ta de mess, ca ma simt prea bine acum si sunt mai ingaduitoare, tocmai ce m/a sunat tata si mi/a dat o super tare veste

    RăspundețiȘtergere
  38. Nu folosesc mesenger, doar Skype.
    Oricum acum nu mai sunt la birou, mă duc la dentist.

    RăspundețiȘtergere
  39. Undeva in Bucuresti :), nu are rost sa)ti spun zona ca nu ai de unde sa o stii, doar daca ai locui in Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  40. Si de unde stii ca nu locuiesc acolo?

    RăspundețiȘtergere
  41. Pentru ca ai zis mai demult ca ai facut un drum lung pana in Bucuresti dupa ce ai vb cu duhovnicul tau. Am inteles bine detaliile?

    RăspundețiȘtergere
  42. Fii atent ce conteaza la un barbat : " Primul fiind roman, al doilea englez. Nu conteaza nationalitatea unui barbat, conteaza atitudinea, eductia, increderea."

    RăspundețiȘtergere
  43. daaa, dar m-a sunat tata ca mi-a rezolvat sa ma mut la Bucuresti de asta sunt fericitaaaa

    RăspundețiȘtergere
  44. Asta ma omoara efectiv : " 3. Increderea. Increderea face barbatul. Arata-i increderea si forta ta masculina, niciodata nu da inapoi indiferent de situatie. Fa-o sa se simta protejata.

    Nu poti realiza probabil, dar nici o femeie nu rezista in fata energiei degajate de un barbat increzator in sine. Asta si cautam. Un barbat care sa fie barbat." Si nu numai pe mine.

    RăspundețiȘtergere
  45. Na uite asta n-o spun eu " 7. Comunicarea. Categoric ca o conversatie inteligenta este drumul care te duce cu succes spre o femeie. Trebuie sa sti cand sau cum sa incepi o conversatie si sa o continui in cel mai inteligent mod."

    RăspundețiȘtergere
  46. Uite sa citesti asta este suuuper http://radiocatch22.com/top-10-ce-face-barbat-atractiv/ "Felul in care te misti si vorbesti te mentine in atentia privirii femeii, iar asta va creste dorinta ei instinctiva pentru tine."

    RăspundețiȘtergere
  47. Din ce articol doresti Maria, cred ca ti-an dat cam mult la vârsta azi :). Maria, eu sunt un bărbat puternic, dar ......crezi ca o femeie ca tine ar putea face fata?

    RăspundețiȘtergere
  48. Estiii? A deci eu sunt problema, parca eram inabordabila pom . Nu prea mi-ai aratat.

    RăspundețiȘtergere
  49. Sunt, dar si pretentiile mele sunt pe masura.
    July este o persoana deosebita, pe toate planurile dar are o singura greseala care pentru mine este capitala. De aici poti sa-ti dai seama ce fel de femei accept un viata mea. Nu trebuie sa te conving ca sunt un bărbat puternic, este suficient ca eu si cei din jurul meu o stiu.

    RăspundețiȘtergere
  50. fii atent aici ce spune de creier deci baga la cap ca ai scris ceva despre asta si din alta perspectiva : 4. O femeie puternica iti va imbunatati viata sexuala

    Placerea sexuala are multe dimensiuni. Cel mai important organ sexual este creierul:). O relatie fericita cu o femeie inteligenta iti va oferi increderea unei relatii sexuale de calitate, complexa, aventuroasa, senzuala, pentru ca exista uniunea dintre minte si constiinta. Vremurile de sex plat vor fi date uitarii.

    RăspundețiȘtergere
  51. :)) nu vorbesc cu tine de sex deoarece nu stiu daca esti majora :)

    RăspundețiȘtergere
  52. :))))))))) ce frumooos , am observat ca te feresti si eu vroiam sa vad daca zici ceva si tu te-ai facut ca ploua exact cum fac eu cate-odata. de la 33 la 17 o fci special pe asta si pe aia cu orizontul in femei, tu stii foarte bine ce vrei si ce ai in cap, dar vrei sa vezi asa cam ce zic eu si cum reactionez.

    RăspundețiȘtergere
  53. Si de ce mai spui ca esti puternic? Un barbat puternic nu vb niciodata despre el. Un barbat puternic este Zeus din Olimp.Un barbat puternic este absolut pe toate planurile, dar are si el slabiciuni pe care incarca sa si le ascunda, dar o femeie puternica i le aseste oricat ar fi el de inteligent.

    RăspundețiȘtergere
  54. Azi ai fost vorbareata si mai putin uracioasa. Nu stiu cati ani ai, nu stiu de unde esti, nu stiu cu cine ma confunzi, pot spune ca te consider simpatica.

    RăspundețiȘtergere
  55. Hotaraste-te cat am 17 sau 33 ca sa stiu si eu.

    RăspundețiȘtergere
  56. Iti spun sa stii ce interlocutor ai, sa nu ma confunzi cu un eventual pusti cu care discuti pe internet. Nu mai contează, trebuie sa intru la dentist.

    RăspundețiȘtergere
  57. Eu, nu tu, eu cati ani am eu.

    RăspundețiȘtergere
  58. Da, asa e, eu am nevoie de pusti ca sa ma faca sa ma simt o pustoaica, asa e uitasem .

    RăspundețiȘtergere
  59. Unul dintre cei mai cunoscuţi sexologi din lume vine la Bucureşti: „Mulţi oameni fac sex pentru că nu ştiu să facă dragoste“ 24 septembrie 2014, 18:29

    Citeste mai mult: adev.ro/ncextu

    RăspundețiȘtergere
  60. Am plecat acasa. Da te-am confundat. De asta ar fi mai bine sa nu mai vorbim.Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  61. Cam mult ti-a luat sa-ti dai seama ca este vorba de o confuzie.
    Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  62. Nu sunt sigura nici acum, dar stiu ca omul ala nu mi.ar recunoaste niciodata si mai stiu ca ganditi la fel in acelas mod, vorbiti in acelasi fel sunteti la fel de tot si toate. Si il iubesc si tu ar trebui sa te bucuri. Si am vazut ca ai scris imediat si stiu ca nu exista 2 oameni la fel pe lumea asta, stiu si sunt sigura. Si nu stiu de ce te simt pe tine pt ca conexiunea o am cu el. Poate ca este in mintea mea si ca poate ca asa vreau in subconstient. Nu stiu ce sa zic. Zic decat ca esti un om extraordinat :) din suflet iti zic asta.

    RăspundețiȘtergere
  63. Si mai zic, k ma doare enorm si nu stiu de ce pt ca trebuie sa iubesc, k sa ma doara asa. Iar pe tine nu te cunosc si nu ne.am intalnit niciodata.Si chiar de.ar fi fost astea tot nu te.as fi iubit asa repede.

    RăspundețiȘtergere
  64. Maria, doi oameni la fel nu exista dar doua persoane care pot gândi aproximativ la fel este posibil. Din ce ai scris pana acum concluzionez ca nu te-ai întâlnit cu el, nu va stiti fizic, cum de nu va-ti întâlnit sau sa va trimiteri fotografii?

    RăspundețiȘtergere
  65. Ba ne stim fizic foarte bine. Restu nu stiu sa.ti raspund.

    RăspundețiȘtergere
  66. Nu poti iubi un om absolut fara sa faci dragoste cu el, fara sa.l simti fizic.

    RăspundețiȘtergere
  67. Am inteles, din pacate nu sunt eu persoana pe care o iubesti, eu sunt doar un alt barbat care si-a gasit refugiul, locul unde poate sa-si descarce sufletul fara a fi aratat cu degetul.
    Probabil esti un om deosebit, o femeie care poate iubi cu patos, un tavalug de sentimente, trebuie doar sa apara barbatul care sa stie sa te opreasca.
    Faptul ca esti intr-o relatie este bine, faptul ca inca te gandesti la altcineva ma face sa cred ca nu esti implicata foaret tare in aceasta relatie.
    Azi nu ai mai fost matinala :)

    RăspundețiȘtergere
  68. Ba da de la 5 n.am mai putut sa dorm si nici nu am mai incerkt. Nu sunt intr.o relatie. Dak as fi fost n.as mai fi plekt si as fi gasit eu metode sa fak sa raman aici. Plus k am avut o perioada in kare ai mei mi.au dat binekuvantarea lor sa plek si ma strafuiam atat de mult si park simteam cum mi se pun o multime de piedici si ma tine ceva foarte puternic sa nu plec. ''Probabil'':)

    RăspundețiȘtergere
  69. Te-ai trezit la 5?!!!!!
    De ce crezi ca nu esti intr-o relatie? Esti tu prea pretentioasa sau Fat Frumos se lasa asteptat?
    Din ce zona esti?

    RăspundețiȘtergere
  70. Da la 5. Sunt prea pretentioasa si prefer sa stau singura dekt langa un om cu care nu pot sa construesk ce vreau.

    RăspundețiȘtergere
  71. Este bine ca esti pretentioasa, inseamna ca stii ce-ti doresti si nu te arunci in bratele oricui, asa cuma facut July.

    RăspundețiȘtergere
  72. Am stiut dintotdeauna, numai k m.am lasat condusa de niste conceptii gresite si am zis sa incerk sa fak sa fie bine. N.am inteles eu bine. K Dumnezeu nu vrea k noi sa suferim si sa stam langa oameni pt kre nu simtim nimik, vrea sa fim binekuvantati sa iubim sa fim fericiti sa ne intelegem sa avem armonie si tot ce este bun si frumos si sa dam si la altii din ce avem.

    RăspundețiȘtergere
  73. Deoarece este mult mai placut sa pot asocia persoana cu care vorbesc cu o anumita zona, asa am impresia ca vorbesc in neant. Nu mai vorbesc de cum arata fizic, tu poti sa-ti faci o idee, undeva pe blogul meu este o schita cu mine facuta de july.

    RăspundețiȘtergere
  74. Am ceva treaba. Pa.pa poate imi si raspunzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, n.am vazut.o si tu poti sa vezi de unde sunt pe profilul meu. Te.am intrebat ieri de ele si n.ai zis nimic.

      Ștergere
  75. Eu ti-am raspuns, observ ca tu fugi de raspunsuri, ca de obicei de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  76. Pai dak n.am vazut raspunsul. Nu fug de nimik, am vrut s.o fak dar n.am putut, nu m.a lasat ceva si n.am mai fugit.

    RăspundețiȘtergere
  77. Ufff, am cautat pe profilul tau, am vazut diverse fotografii prin care am presupus ca ai putea aparea si tu, dar locatia tot nu am vazut-o.

    Aici poti vedea o schita cu mine :) :
    http://loverman-anonimul.blogspot.ro/2012/10/de-o-parte-si-de-alta-baricadei.html

    RăspundețiȘtergere
  78. Cu ce te va ajuta acum ca stii unde am fost la stomatolog? :)

    RăspundețiȘtergere
  79. Treaba meaaa cu ce ma va ajuta, dar nu mi.ai spus. Cine ma cunoaste stie ca este al meu contul de pe care vb cu tine pt ca am postari foarte personale plus pozele care deasemeni sunt semnatura mea. Nu mai vrea tu sa desenez eu aici ca la gradinita. Am aceasta legatura cu tine si de pe un alt cont al meu public si vizibilitate foarte mare, de acolo iara ma gaseste ca nu am sters postarile tale.Asa k te rog nu ma pune sa desenez pt gradinita.

    RăspundețiȘtergere
  80. Mariaaaa, iar continui cum i-ai scrie persoanei pe care tu o cunosti?
    Am impresia ca vorbesc singur.

    RăspundețiȘtergere
  81. daca te referi la blogul ''gandurile-unui-anonim.blogspot.ro'' nu este blogul meu, este doar o coincidenta de nume.

    RăspundețiȘtergere
  82. Nuuuu ma refer la schita care ai zis tu, mamaaaa ce bine te.am vazut, poza de poza si am recitit si ce ai scris si spuneai ca n.ai rabdare. Omu ala pe care.l iubesc ma enerveaza cata rabdare are, adica imi place si tot timpul m.am minunat de unde are atata si mi.a placut, cred ca doar duhovnicul meu mai are asa ceva ca el. Astazi mi.a fost asa frumos dor de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  83. Il iubesti deoarece a fost pe placul tau.
    De ce nu-mi scrii povestea ta, sa inteleg ce trairi minunate ai avut.

    RăspundețiȘtergere
  84. Uite chestia asta imi place foarte mult la un barbat, ca are raspuns la toate intrbarile :) da, a fost, si nu a vazut :( sau a vazut si nu mi.a aratat k vede. Este foarte mult de scris, este vorba de multi ani, foarte multe trairi. Tot ce pot sa.ti spun acum este ca prin toate starile prin care am trecut tot la fel de mult il iubesc, chiar daca am fost foarte, foarte suparata pe el si nu as fi crezut ca pot sa mai simt vreodata ce am simtit fata de el.Ma gandesc numai ka asa a fost mai bine pt mine si asa a vrut Dumnezeu si au mai fost incercari si foarte grele, ma deranjeaza chestia asta. Sunt atat de grele incat, cateodata imi vine sa.mi bag piceoarele, cateodata cad, Doamne si cat de greu e, atunci esti in infern.

    RăspundețiȘtergere
  85. Faptul ca ai ajuns sa iubesti cu atata patos este minunat. Dintr-o relatie trebuie sa ramai doar cu partile furmoase, restul trebuie sa se duca precum un vis urat.
    Din aceasta cauza eu mi-am propus sa cunosc doar femei minunate, astfel incat atunci cand trag linie sa pot spune cu inima impacata ca a meritat, sa nu existe regrete. Din aceasta cauza aproape de fiecare data astept partenera pana cand este convinsa ca vrea sa se culce cu mine, nu vreau ca apoi sa regrete, nu vreau sa faca ceva doar de dragul de o face ca apoi sa-si smulga parul din cap.
    Este important ce alegem in viata, din aceasta cauza trebuie sa alegem bine astfel incat sa ne putem bucura de fiecare clipa si cu fiecare celula.

    RăspundețiȘtergere
  86. Ce frumos, da, dar am mai avut o relatie si partile urate cum ai zis, nu s.au dus si nu pot sa le uit si sunt doar recunoscatoare ca Dumnezeu m.a luminat si mi.a dat si posibilitatea sa incerc tot ca mai apoi sa nu am regrete ca daca nu stiu ce as mai fi facut poate ar fi mers.

    RăspundețiȘtergere
  87. Da sa stii ca tot nu pot sa te inteleg de ce faci asta. Nu vreau sa.ti spun nimic, faci ce vrei tu si simti, dar nu te pot intelege.

    RăspundețiȘtergere
  88. Cate relatii de lunga durata ai avut, sa depaseasca 12 luni.

    RăspundețiȘtergere
  89. Ce anume nu intelegi, de ce am extrarelatii?

    RăspundețiȘtergere
  90. Mai vrei sa ma intrebi ceva k ies si nu mai intru pana diseara.

    RăspundețiȘtergere
  91. Fa-mi ziua frumasa si spune-mi de unde esti si cati ani ai :))
    Apoi iti trimit o imbratisare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e frumos din partea ta imbratisarile sunt gratuite. Acum iar faci santaj emotional.Pe mine m.a prins cineva tocmai cu imbratisarile, ma pierduse si m.a prins atat de bine incat ne.am mai vazut, poti sa.ti dai seama? Nu pot sa fac asta, imi pare rau. Tu nu esti pt mine, tu esti doar sa ma ajuti.

      Ștergere
  92. Sa-ti raspund la intrebare, uneori intr-o relatie apar disensiuni care mai tarziu se transforma in frustrari si intr-un final conduc la racirea unei relatii. Nu este o scuza, poti pune punct, dar ajungi intr-un moment al vietii in care iti dai seama ca te-ai obisnuit atat de mult cu celalalt incat despartirea nu este o solutie, astfel incepi sa te minti pe tine si automat pe cel de langa tine. Majoritatea spun ca inseala ca nu se mai inteleg cu partenera, ca ea este rea etc, eu am o sotie minunata, bineinteles cu defectele ei, dar din pacate nu a reusit sa-mi castige respectul, ceea ce este foarte important intr-o relatie.
    O alta cauza este felul meu de a fi, comunicativ, carismatic, toate aceste aspecte ma fac o persoana simpatica :)

    RăspundețiȘtergere
  93. Eu sunt sigura ca n.ai iubit.o de la inceput.

    RăspundețiȘtergere
  94. Posibil sa ai dreptate, atunci cand am iubit cu adevarat nu am inselat

    RăspundețiȘtergere
  95. De ce n.a reusit sa.ti castige respectul?

    RăspundețiȘtergere
  96. Pai si de ce ai luat.o? Nu stiai ka.i faci rau si tie si ei? N.ai cum sa stai o viata langa un om pe care nu.l iubesti.

    RăspundețiȘtergere
  97. O iubesc, dar nu suficient incat sa ma opresc la ea.

    RăspundețiȘtergere
  98. Casatoria a fost o conjunctura, dar sincer ma bucur ca s-a intamplat astfel, posibil ca azi sa fi fost tot necasatorit.
    Am un serviciu solicitant care presupune multe plecari, deci mai putina viata personala.

    RăspundețiȘtergere
  99. Pai n.o iubesti, asta inseamna si ai facut.o constient. Tu minte.te incontinuare k esti pe drumul cel bun :))))

    RăspundețiȘtergere
  100. Doamneeee si copii?In primul rand este pacat sa stai cu cineva pe care nu.l iubesti, casatotia e pe viata trebuie de asemenea sub semnul iubirii, fara orice fel de alte interese si tot ce faci tu acum asa cu viata ta pica pe copii tai. Si sa nu crezi ca femeia aia e idioata si nu simte, la un moment dat o sa.si dea seama. Si nu poti sa stii cum va judek in momentul ala.

    RăspundețiȘtergere
  101. Cati ani ai de te vaiti atat de casatorie?

    RăspundețiȘtergere
  102. Am varsta care ti-am dat-o tie :).
    Legat de iubire, incurcate sunt caile Domnului, daca maine ar trebui sa aleg intre viata mea si a ei, mi-as darui-o cu placere. Nu incerc sa ma scuz, faptul ca ofer placere si sentimente altor femei nu este scuzabil, este adevarat ca au fost monete cand a simtit ca exista altcineva si intr-un final a aflat. Atunci mi-am promis ca daca va mai exista o alta persoana in viata mea, prioritatea mea numarul unu este ca familia sa nu simta. Daca vrei sa crezi ceea ce-ti spun, de bine, daca nu, tot de bine.
    Vreau doar sa intelegi ca nu-ti spun toate acestea ca sa te conving de ceva, tu esti cu viata ta cine stie prin ce colt al tarii, eu cu viata mea pe aici, suntem doi straini ce convietuim in aceeasi era, secol, sub acelasi cer si ne bucuram de acelasi soare si nu in ultimul rand de aceeasi toamna.
    Poate ca trec regulat prin orasul tau, poate ca in aceasta viata am trecut unul pe langa altul, poate nu ne-am intalnit si nu ne vom intalni vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  103. Ma simt foarte foarte rau si mi se pare ca istoria se repeta si nu mai am puterea sa mai trec o data prin asta si renunt la tot.

    RăspundețiȘtergere
  104. Esti ok Maria?
    Îmi pare rau pentru starea ta.

    RăspundețiȘtergere
  105. Cum crezi ca voi reusi eu sa te ajut, asa ai scris intr-o postare, ca acesta este rolul meu.

    RăspundețiȘtergere
  106. Nu sunt delok ok, mi.e foarte rau si asta e de la cineva stiu sigur si asta. Da nu stiu de ce.mi face asta. Nu la asta ma refeream cand am zis de ajutor. Ci la un ajutor de a intelege un om. Omu asta imi face rau asta, omul asta pe care il iubesc nu stiu de ce imi face asta., se razbuna pe mine, nu stiu ce imi face si cum le face ca simt ca mor de durere.

    RăspundețiȘtergere
  107. Sunt foarte rau. Mi.e rau de vreo 6 ore. Sunt foarteee rau iar rau asta eu l.am vazut k o razbunare pana acum, acum nu stiu ca ce sa.l mai vad. Este de la omul ala de care ti.am vorbit. Pai deja ai fakut.o pana acum, m.ai ajutat k eu sa.l iert si sa.l inteleg pe el prin tine.ajutorul este enorm, inimaginabil. Dar nu stiu de ce.mi mai face asta acum, nu i.am mai facut nimik.

    RăspundețiȘtergere
  108. Ma simt mai bine.Si am primit si cel mai frumos alint :)

    RăspundețiȘtergere
  109. Ce sa mai spun Maria decta ca ma bucur ca te pot ajuta cumva

    RăspundețiȘtergere
  110. Uite vezi, probabil l.am suparat cu ceva si probabil stie ca vb cu tine sau poate i.am dat alt motiv nici nu stiu, dar pt linistea mea care este foarte importanta ar fi mai bine sa nu mai vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  111. Bine Maria, daca asa simti ca este bine pentru tine si sufletul tau, nu-mi mai scrie.
    Ai grija de tine, esti o femeie deosbita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, se pare ca nu mai este o posibilitate, a devenit certitudine. Si tu esti un barbat special si stii asta. Simt, da.

      Ștergere