vineri, 17 octombrie 2014

O noua femeie in viata mea

Incepand de azi o noua femeie a intrat in viata mea, ea va fi cu siguranta stapana mea, iubirea mea, femeia ce am sa o indrum in viata cu toata dragostea, floarea mea, fiica mea. Sunt fericit, ma bucur in stilul meu caracteristic, in tacere, fara sa ma exteriorizez, ca si cum as vrea sa ma bucur doar eu de acest moment.
Ma simt onorat ca m-a ales ca parinte, sper sa nu o dezamagesc si sa pot sa-i ofer toata viata mea numai clipe minunate si multe bucurii.

Sa-mi traiesti copila,  Dumnezeu sa te aiba in paza pana la adanci batraneti, sa-ti fie viata incununata de zile senine, bucurii, realizari si multa dragoste. Sa alegi din prima bine, sa nu ai regrete, sa fi iubita si sa iubesti, sa faci copii sanatosi si frumosi si nu in ultimul rand sa fi inteleapta.

Sper ca Dumnezeu sa fie indurator si sa-mi dea zile multe astfel incat sa ma pot bucura pana la adanci batraneti de voi.

Bine ai venit printre noi draga mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu