luni, 26 noiembrie 2012

Te iubesc natura!!!

Nu am mai scris de mult, asta nu inseamna ca timpul s-a oprit si in viata mea nu s-a intamplat nimic interesant, doar ca ...... o data cu toamna am intrat si eu intr-o stare de repaos. Imi duc viata intre doua femei, stiu ...... nu este o noutate pentru mine, dar de data aceasta este altfel, poate ca imbatranesc si dau lucrurilor mai multa importanta. Inca din adolescenta am fost destul de radical in relatii, dar o data cu trecerea anilor imi dau seama ca am inceput sa ma inmoi, sa las de la mine, nu stiu unde sa incadrez acest aspect, la intelepciune sau naivitate. Am ajuns la concluzia ca nu pretuim viata asa cm trebuie, avem tendinta de a da o importanta mult prea mare unori lucruri neimportante, unor clipe neimportante, unor vorbe neimportante, lasam sa fim afectati de nimicuri, cand ne dam seama cu adevarat de toate aceste aspecte, suntem deja la sfarsit de drum. Imi este din nou dor sa stau sa ascult linistea, sa ascult vantul, sa ascult corbii, sa simt ca ma contopesc cu natura, sa o pot imbratisa cu privirea si sa-i spun ca o iubesc.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu