marți, 4 decembrie 2012

Ramas bun scump trecut

 De ceva vreme tot incerc sa-ti scriu dar ..... am vazut ca esti intr-o relatie serioasa si nu vreau sa te rascolesc cu mailurile mele. Stiu foarte bine ca atunci cand eram impreuna ma deranja teribil sa stiu ca inca mai tineai legatura cu fosti parteneri sau cand te sunau la ore trecute de miezul noptii. Ma bucur pentru tine dar trebuie sa recunosc ca o particica din sufletul meu s-a intristat, am simtit ca am pierdut si ultima reduta, sunt constient ca acum vorbeste partea egosista din mine, dar cu toate acestea ma bucur ca ai gasit pe cineva cu care sa-ti petreci timpul si sa imparti bucuriile. Te voi avea in inima si in minte indiferent de timpul asternut. Te-am iubit sincer dar din pacate nu indeajuns de mult incat sa renunt la ceea ce aveam si sa o iau de la capat, nu pot decat sa-ti multumesc pentru timpul petrecut alaturi de tine, pentru toate clipele frumoase, chiar si pentru complexele, frustrarile si supararile oferite.
Mi-am dorit mereu sa fiu cel mai bun din viata ta, sexual, fizic, comportamental, nu stiu cat am reusit, la anumite aspecte clar nu am reusit dar ....... sa stii ca am incercat.
Mi-ai oferit multe clipe placute presarate pe alocuri cu amaraciunea naivitatii. 
Iti doresc sa ai parte de clipe placute, dragoste sincera, trairi intense, partide excelente, pasiune si nu in ultimul rand de sanatate sa te poti bucura de toate aceste minunatii.
Oricand vei dori sa vorbesti cu un prieten, iti voi fi alaturi si te voi sprijini.
 
Cu drag,
Casanova
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu