vineri, 7 decembrie 2012

Masina timpului

Vi s-a intamplat sa doriti sa dati timpul inapoi pentru a schimba lucrurile?
Eu imi doresc sa dau timpul inapoi doar cu zece luni, sa plec ca de obicei de la serviciu, sa fac acelasi drum cu masina, in aceeasi companie, cu acelasi intrebari, dar cu mintea de acum. Mi-as dori atat de mult sa fi spus multumesc pentru companie si pentru clipele placute.
Prezentul ....... prezentul nu este rau, este doar dureros si uneori regret ca m-am incapatanat sa fiu un gentleman, m-am gandit ca eu nu fac asa, as fi preferat sa-mi incalc principiile in trecut decat sa o fac in prezent. Daca as fi spus sa definesc trairea din prezent ar suna cam asa: piele fina, zambet, naivitate, batran, masina, pasiune, un amalgam de cuvinte fara noima dar cu insemnatate foarte mare pentru mine. Ma uit in jur si vad puritate, acea puritate dupa care eu tanjesc dar eu ma incapatanez sa continui in durere si frustrare, trist dar adevarat.
As putea sa o iau de la capat, cu fluturi in stomac, cu zambete si vorbe cu subanteles, cu pasiune si nu in ultimul rand cu o pers la care sa ma gandesc cu drag. Nu stiu ce va aduce acest sfarsit de an, dar este posibil sa fie un nou inceput, o revenire la princeipii si valori morale.
 
Pana atunci nu am decat sa analizez prezentul si sa hotarasc daca acest prezent este ceea ce-mi doresc sau este doar un prag peste care trebuie sa trec si sa merg mai departe, un prag gaurit peste care esti nerabdator sa pasesti pentru a ajunge la un lucuru nou.
Timpul este stapanul nostru, el va decide cum vor evolua lucrurile, de noi depinde doar evolutia lucrurilor, cararea pe care o apucam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu