miercuri, 5 decembrie 2012

Un dar numit vointa


 Cel mai simplu in viata este sa spui '' nu este posibil'', dar oare daca ne-am canaliza energia pentru a cauta solutii/rezolvari, nu ar fi mai simplu?
Am incercat si incerc sa rezolv cat mai multe situatii astfel incat cei dragi sa fie scutiti de stresul lor, dar uneori am nevoie de ajutor si atunci imi dau seama ca o situatie banala pentru mine este o adevarata provocare pentru ceilalti.
Nu, nu sunt un geniu, doar ca timpul te caleste si te face sa reactionezi mai rapid, mi-am dat seama ca timpul nu-mi este prieten si nu ma iarta, asa ca fiecare clipa conteaza, fiecare secunda trebuie exploatata si fructificata. Din pacate, nu toti stiu acest aspect si atunci cand sunt pusi in fata unei situatii la limita, prefera sa spuna  ''nu este posibil'' decat sa incerce sa rezolve situatia.
Nu stiu daca este in firea noastra, nu stiu daca eu am asteptari prea mari, dar stiu ca Dumnezeu s-a gandit la toate si ne-a inzestrat astfel incat sa putem rezolva mult mai mult decat credem noi ca este posibil, trebuie doar sa incercam.

Nu va lasati prada neputintei, timpul nu iarta...... tic tac ..... tic tac ...... tic tac......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu