duminică, 1 iulie 2012

Indicii spre sentimente

Fiecare avem felul nostru de a spune TE IUBESC, unii o  spun direct ca si '' buna dimineata'', altii ezita si cand o spun rasufla usurati repetand ''am spus-o, am spus-o'', altii spun doar '' tin extraordinar de mult la tine'', altii nu spun nimic si traiesc cu speranta ca partenerul intuieste. Eu sunt undeva pe la mijloc, astept ca un pradator pana simt momentul potrivit si apoi o spun sigur de mine incercand sa fiu cat se poate de convingator. Dar acum nu este ca de obicei, intr-un roman politist totul trebuie facut cu atentie, astfel incat am hotarat sa-mi exprim sentimentele intr-un alt mod.
Stiu, sunteti curiosi ce alternativa am ales, dar asta deabia maine dimineata inainte de cafea ve-ti descoperi.
Pana atunci am sa va dau cateva indicii: recuperari 1, plic, tavita :o)

Succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu