joi, 5 iulie 2012

Un ciuline printre flori

 Este placut sa ai o gradina in care sa plantezi flori, dar cum ar fi sa gasesti o samanta si sa o plantezi fara sa sti ce o sa iasa?
Vei trai cu marea speranta ca va iesi o superba floare, dar ce te faci daca in loc de o superba floare va creste un ciuline, il vei ingriji ca pe celelalte flori sau il vei indeparta?
Este adevarat ca anumiti ciulini au flori frumoase, dar oare un ciuline nu va fi tot un ciuline, o planta care ne va intepa, care ne-ar face sa suferim?
Din pacate ciulinele nu se poate intoarce in timp sa-si schimbe natura, sa fie o flaore fara spini, o floare dorita in orice casa, la orice ora.
Este trist ca nu putem schimba anumite lucruri, este trist ca trecutul influienteaza viitorul, este trist ca la un moment dat o planta a ales sa aiba spini, s-a bucurat, a savurat dar regreta acum cand este intr-o frumoasa gradina de flori si va sti ca nu va fi niciodata mirosita, nu va fi nicodata atinsa, nu va fi niciodata privita ca o floare, mai mult risca sa fie inlaturata si uitata.
Oare ce ne vom aminti, ca acel ciuline a avut la un moment dat o floare mov sau ne vom aminti dezamagirea ca am planta o samanta si a iesit un ciuline?
Imi pare rau pentru ciulini, dar pentru mine un ciuline nu va fi niciodata mai mult, oricat de mult mi-ar placea floarea lui, oricat de mult si-ar dori sa devina floare, tepii vor fi mereu acolo.

Mi-ar placea sa cred ca voi ajunge sa-mi pun in vaza un ciuline, voi ati putea?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu