duminică, 29 iulie 2012

Ramas bun

Imi pare rau iubito,
Totul s-a terminat,
Eu te iubesc dar totusi,
Trecutul m-a macinat.

Nu pot lasa uitarii
Gandirea ta usoara,
Eu ma intreb intr-una
Cum ai putut tu oare?

Cum ai putut sa-accepti,
Trupul sa-ti daruiesti,
Unei persoane care,
Te-a folosit ca pres.

Cum ai putut tu oare,
Sa-accepti sa te dezbraci,
In fata unui nene,
Cu dublu varsta ta?

Imi pare rau iubito,
Trecutul e trecut,
Dar oare nu conteaza
Felul cum ai gandit?

Regreti nespus acuma,
Greseala ce-ai facut,
Dar in doi ani de zile,
Tu doar te-ai complacut.


Imi pare rau iubito,
Dar nu pot sa te iert,
Si nici nu vreau ca eu,
Septembrie sa astept.

Noi vom ramane prieteni,
Asa este normal,
Si iti voi fi alaturi,
Cand imi vei solicita.

Eu nu-ti voi spune adio,
Nu stiu ce va fi luni,
Dar sper ca vei intelege,
Ca noi nu avem acelasi drum.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu