joi, 11 octombrie 2012

De o parte si de alta a baricadei

Facand o analiza a anului 2012 il pot considera, fara sa stau prea mult pe ganduri, anul oportunitatilor sexuale. Imda, oportunitati deoarece nu am fructificat tot ce se putea si sincer nu-mi pare rau. Nu mi-am propus sa tin evidenta persoanelor cu care ma culc deorece deviza mea este '' nu cantitatea conteaza, calitatea primeaza''. Poate va intrebati ce inseamna calitate pentru mine, stati linistiti, nu am dat iama in fotomodelele autohtone sau in cele de peste hotare, prefer femeile cu picioarele pe pamant, desi trebuie sa recunosc ca imi place sa le vad si cu picioarele in aer.
Ce pot sa spun, am avut parte de tot tacamul, incantare, dezamagire, dragoste, iubire, razbunare, suferinta si nu in ultimul rand fericire. As putea sa expun punct cu punct fiecare clipa facand sa para cat mai pompoasa sau cat mai tragica, dar nu asta este rostul acestui blog. Mi-am dorit sa scriu din dorinta de a expune trairi ce nu le pot discuta acasa. Nu te poti duce acasa si sa spui:
- Stii draga mea, azi m-am culcat cu cineva si a fost extraordinar !!! Nu am avut remuscari ca te-am inselat, dar apreciaza ca am venit zambitor!
 Ma gandesc ca nu m-ar inbratisa dupa aceasta marturisire. Aici este coltul meu de spovedanie, locul unde scriu ce gandesc si traiesc, locul unde-mi plang de mila, locul unde ma cert cu cei din jur si cu mine, locul unde-mi marturisesc sentimentele si frustrarile.
O data cu inaintarea in varsta imi dau seama ca asteptarile mele de la mine si de la cei din jur sunt din ce in ce mai mari dar nu exagerate. Imi plac femeile hotarate, care stiu ce vor, care dovedesc ca se pot descurca in anumite situatii mai putin placute, asta este dovada pentru mine ca femeia este cu picioarele mai mult pe pamant decat in aer. Este adevarat ca in viata am cunoscut atat femei cu aere de pitipoanca cat si femei sigure pe ele care ar fi putut concura in orice clipa cu un barbat, sincer as prefera o combinatie intre cele doua tipuri. Este adevarat ca in multe cazuri nu am avut rabdarea sau interesul sa aflu mai multe despre persoana respectiva, nu simteam ca este cazul.
Am fost invidiat de colegi si prieteni inca din adolescenta, nu eram o frumusete dar cu toate astea succesul nu-mi lipsea, aveam priza la femei. Nu am stat niciodata bine la capitolul ''vraja'', eram chiar timid, dar atuul meu era ca stiam sa ascult si sa consolez.
Acea perioada a trecut, azi ma privesc in oglinda si observ primele riduri, semn ca adolescenta este de mult trecuta fiind inlocuita de problemele varstei de mijloc. Acum lucrurile sunt mult mai transante, nu mai avem timp de taraganeala, fiecare dintre noi stie cu siguranta ce-si doreste incat ''vraja'' nu-si mai are rostul. Liceencele si studentele au fost inlocuite de femei casatorite sau cu relatii de lunga durata. Daca m-as gandi din perspectiva barbatului, as spune ca nu este corect fata de ceilalti barbati, acei barbati care isi asteapta partenerele acasa in timp ce ele sunt cu mine, dar am un gand care ma consoleaza, la randu-mi si eu sunt barbat si imi astept partenera, niciodata nu se stie de ce parte a baricadei esti.
Stimate domnisoare/doamne, stimati domni, orice ati face sa fiti cu mare bagare de seama, nimeni nu merita sa sufere din cauza slabiciunilor noastre, atata timp cat cei de acasa sunt fericiti, totul este ok.
Este adevarat ca la sfaturi sunt primul, din pacate nu sunt primul si la punerea lor in aplicare.

 

Un comentariu: