miercuri, 26 iunie 2013

Corespondenta unei despartiri


Partea II

Eu: Ai stiut ce-si doreste si i-ai oferit tot ce si-a dorit, nu exista scuze. Daca orice femeie s-ar culca cu primul barbat care i-ar vorbi frumos ar fi hotelurile pline de femei ca tine.
 
July: Mai, este adevarat ce spui..daca toate femeile ar pleca urechea ..ar fi pline hotelurile.
Si sunt constienta ca pana la urma el a incercat, vina imi apartine mie pentru ca m-am lasat convinsa si am crezut ca pot sa tin sub control o situatie compromitatoare. Imi pare rau ca nu am fost mai desteapta, trebuia sa fi fugit cat ma tineau picioarele.
Chiar imi pare rau.
 
July: Uite, am stat si m-am gandit bine de ceva vreme incoace. Si sunt perfect constienta ca prin fapta mea, reprezint o dezamagire si ma poti incadra intr-o categorie care reprezinta o mare rusine. Imi constientizez rusinea, imi e rusine de ce am facut.
Constientizandu-mi rusinea si greseala, a crescut in mine dorinta de a dovedi ca trecutul nu ma defineste, ca pot sa fiu mai buna de atat. De aceea zic ca drumul nu e batatorit. Eu nu voi mai calca pe aceasta cale, a inselatului de orice fel..ca insel eu sau ca inseala el. Apoi a crescut in mine principiul de a nu accepta un om mai in varsta decat ce am acasa. Ai sa zici ca sunt vrajeli, ca le spun pt a te impresiona, ca daca am putut odata, o sa mai pot oricand. Insa nu e asa. Iti jur pe ce am mai sfant ca imi voi ghida viata dupa aceste reguli, plus altele, care ma vor trasforma intr-o femeie la casa ei.
Tu ai sa zici..f bine, ce treaba mai are asta cu mine? Imi doresc sa aiba.

July: Trebuie sa putem incerca. Trebuie! Pentru simplu fapt ca te-am considerat sotul meu, iar tu pe mine sotia ta si ai zis ca ai vrea sa mergem la o nunta si sa ne imaginam ca e nunta noastra. Aceasta e realitatea, aceasta impreuna cu regretul meu si hotararea mea de a fi un om asa cum trebuie.
Asa ca te rog sa incerci inca o data. Lasa-ma sa iti dovedesc ca ai de ce sa ma iubesti, lasa-ne sa crestem impreuna si sa lasa-ma sa visez in continuare la fetita noastra cu ochi verzi. Esti atat de important in viata mea. Ai incredere in mine si in iubirea noastra. Am gresit, dar regret si am o hotarare de otel sa fiu eu acea exceptie care sa arate ca un drum nu va ramane batatorit. Ai incredere in mine si in iubirea noastra. Tu esti Spiridusul meu si te doresc in fiecare secunda din viata mea. 
Absenta ta ma distruge zi dupa zi.
 
July: Am gresit si imi recunosc greseala.
Am o viata intreaga sa dovedesc ca sunt mai mult de atat. Hotararile mele sunt luate. Mi-ar fi placut sa mai faci si tu parte din viata pentru a vedea ca imi tin promisiunile fata de mine si fata cei care conteaza pentru mine.
Ma gandesc la ce am discutat aseara in masina si la ce mi-ai zis ca .. eu in relatia  mea o sa mai insel. Vorbele tale imi dau o putere incredibila de a ma feri de aici incolo de orice situatie compromitatoare...pe viata.
Ceea ce imi pare cel mai rau e ca hotararile mele si dorinta mea de a fi mai buna.. nu te ajuta pe tine cu nimic. Nu iti sterg durerea.
Daca as putea sa dau timpul inapoi, as face-o numai pentru a sti ca ma ofer tie curata si ca ma accepti fara nici un regret.
Mi-as dori acest lucru inimaginabil de tare.
Dar stiu ca e imposibil sa dau timpului inapoi.

Din pacate, nu pot actiona decat asupra prezentului si a viitorului. Iar decizia de a ma pastra in viata ta iti apartine.

Nu pot schimba trecutul, dar stii ce ti-am oferit, poti sa iti imaginezi ce bunatati iti pot oferi si pe viitor.

Stii cum pot avea grija de tine, stii ca imi doresc sa cresc si sa cresti. Stii ca vreau sa iti fac un copil, stii ca te iubesc, stii ca regret, stii ca te-am acceptat dupa intamplarea din 17.09.2012, stii ca te-as fi acceptat si dupa Timisoara, stii ca te-as cinsti si nu ai avea motiv sa te indoiesti vreodata de mine, stii ca as face tot ce imi sta in putinta sa te vindec si exista sansa de a reusi.
Decizia e a ta.
De a renunta la aceste lucruri si la iubirea noastra pentru un trecut pe care il uram sau .. de a continua cu posibilitatea de a reusi.

Eu mai mult de atat nu pot sa fac. As vrea, dar nu pot. Nu mai am resurse.

Nu vreau sa raspunzi azi la acest mail. Te rog sa imi raspunzi marti. Pana atunci vreau sa mai cantarim inca odata totul.
Si marti, in functie de raspunsul tau, voi stii ce am de facut. Daca zici ca imi mai dai o sansa.. te voi iubi ca pe nimeni altul si vei simti acest lucru.
Daca imi zici ca ne-am despartit pe 10 iunie si ramanem despartiti, voi accepta si voi iesi din viata ta. Voi ramane doar July care poate iti va mai aduce o prajitura facuta de ea din cand in cand.

Deci nu imi raspunde acum, chiar daca vei vrea sa zici ca decizia e luata. Marti!
Iti multumesc din suflet daca tii cont de rugamintea mea de a-mi raspunde marti.

Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu