miercuri, 12 iunie 2013

Un altfel de ADIO

Luni 10.06.2013, ziua in care am decis sa pun punct unei extrarelatii inceputa in luna februarie 2012. Cine a fost?
O femeie cu o inaltime potrivita, parul ca focul, cu ochelari, putin plinuta si usor adusa de spate, cu un ten problematic din cauza unor problem din adolescent, urechile putin clapauge si pline de cercei, o structura osoasa si o fata bine profilata., colega mea.
Cum a iceput?
Suntem in luna decembrie 2011 si vremea este frumoasa, incepusem sa iesim in aceeasi formula din ce in ce mai des la ceai sau cafea. Nu stiu cum dar mi-a captat atentia, nu era superba dar avea o stralucire a ei, un nonconformism, un fel de a fi care m-a atras ca un magnet, poate ca de fapt am simtit slabiciune, potentialul unei aventuri, cert este ca am privit-o si din acea clipa am stiut ca exista o legatura.
Au trecut sarbatorile si o data cu revenirea la serviciu am reluat discutiile, discutii diverse, totul se lega, exista o comunicare foarte buna, parca ne completam. Eu lansam atacuri nevinovate si ea imi raspundea, mi-am dat seama ca jocul a inceput, era doar o chestiune de timp pana evoluam.
Intr-o zi am pus pariu ca am sa ma duc la ea la birou si am sa o pup, am profitat de onomastica unei colege si am pupat-o. I-am vazut surprinderea pe chip, mai ales ca miza pariului era un sarut.
Am condus-o acasa si si-a onorat pariul, un sarut excitant, cald, placut. Stiam ca nu ne vom opri aici, din felul cum m-a sarutat stiam ca va urma mai mult.
Am inceput sa o conduc acasa si sa facem popasuri in parcarea unui mall, profitam de aceste popasuri pentru a ne cunoaste, atinge, saruta.
Luni 13.02.2013, am ajuns in parcarea mall-ului si suntem pe bancheta din spate, ne sarutam si ii soptesc la ureche ca vreau sa-i arat cela 10 ceruri. Incep sa o sarut pe gat si sa spun cerul 1, apoi continui sa o mangai cu mana pe sani si spun cerul 2, ...................... mana imi aluneca in jos si imi fac loc pe langa curea, ma incomodeaza teribil si spun asta cu voce tare, in clipa urmatoare aud raspunsul mult asteptat: desfa-o. Intr-o clipita am desfacut cureaua si mi-am strecurat mana in lenjerie. Imi amintesc atmosfera umeda, era atat de excitata, mi-am introdus degetele ascultandu-i gemetele, m-am oprit la cerul 9 spunandu-i ca cerul 10 trebuie sa I-l arat.
Marti 14.02.2012, afara a inceput sa ninga usor, plecam de la serviciu si ninsoarea se intensifica, se circula greu si nerabdarea de a ajunge in parcarea noastra creste din ce in ce mai tare.
Gasim cu greu un loc in parcare, oprim motorul si intr-o clipita suntem pe bancheta din spate, incep sa o sarut in timp ce imi strecor mana in pantalonii ei, aceeasi atmosfera umeda si placuta, dintr-o data o aud intrebandu-ma: ''ai un prezervativ''?
Aveam unul in portbagaj, nu stiu cat de bun era in conditiile temperaturilor scazute de afara, ii spun de ce dispun si imi spune ca are ea unul. Raman surprins, in mod normal o femeie cu relatie acasa nu umbla cu prezervativele dupa ea, dar in aceasta seara nu mai conta, stiam cat de mult o doresc.
Imi pun prezervativul si trece deasupra, a fost o adevarata nebunie, nu stiu cum a facut masina, nu mi-a pasat atunci si nici acum nu-mi pasa. Era foarte excitata si gemea usor cand o penetram, ma excita la maxim cand o auzeam.
Am decis sa avem o relatie sincera, sa spunem tot ce gandim, sa nu ne ascundem nimic, pentru mine era o adevarata premiera.
Timpul zbura si noi ne iubeam, incepusem sa ne cunoastem si sa aflam lucruri noi unul despre celalalt, asa am aflat ca sunt al treilea barbat din viata ei. Am fost uimit, dupa nonconformismul afisat ma asteptam sa fi avut mai multe relatii, incep sa ma declar norocos.
Atunci nu am intrat in detalii, am preferta sa trag eu concluziile, mai traziu am redeschis subiectul si mi-a povestit o intamplare care a vea sa devina spinul din inima mea.
Povestea ei:
Anul 2010, avea 24 de ani, seara acasa butonand calculatorul este apelata pe Skype, o persoana din Italia, Antonio Monsellato de 46 ani o intreba cum este vremea in Bucuresti. Au continuat sa vorbeasca timp de cinci luni, timp in care au atins diverse subiecte. Simtea cum discutiile se legau si totul era interesant. O anunta ca va ajunge in Romania cu ocazia unei intalniri NATO. Sambata 18.09.2010 Antonia ajunge in Bucuresti si ea se ofera sa-i arate orasul, se plimba prin Cismigiu in timp ce el incepe sa o atinga pe spate, aici exista si prima tentative de sarut. Ea nu se sperie si continua sa faca pe ghidul, el o invita la hotel dar ea nu accepta, in drum spre casa se gandeste la propunarea lui, noaptea adoarme greu si se gandeste la ziua ce tocmai a trecut.
Duminica 19.09.2010, ii spune prietenului ca are o intalnire cu firma, pleaca de acasa si se se intalneste cu Antonio. Incepe sa ploua si el  o invita la Intercontinental, etaj 11, acolo era cazat. Ea accepta fara sa ezite, ajung in fata usii si isi dau seama ca nu pot intra in camera. Coboara amandoi la receptie, este sansa ei sa spuna NU, urca din nou si se opresc in camera.
El incepe sa o dezbrace in timp ce ea accepta tot ce i se intampla, incep sa se sarute, ea asteapta ca el sa se dezbrace.
In urma unor discutii sincere ea mia- raspuns punctual la cateva intrebari astfel:

- In cat timp ai avut orgasm cu el de la inceputul partidei?

La finalul ei. Nu am ajuns usor. Imi e greu sa zic in cat timp, am zis jumatate de ora pentru ca asa mi-a lasat impresia, dar nu am cum sa fiu sigura.

- Ce ti-a provocat cea mai mare placere cand ai fost cu el (sexual)?
Actul in sine,  nu am incercat nimic altceva.

- Care au fost pozitiile si cine a venit cu ideea schimabri lor?
Misionar, eu deasupra si eu pe burta. El.

M-a durut atat de tare ce am aflat incat imi venea sa urlu, femeia care pana mai ieri radia, acum era doar o flaore ofilita. Din ziua respective nu am mai putut sa o privesc la fel. Din pacate nu a vrut sa-mi povesteasca de prima data, m-a lasat sa-mi fac eu scenariile. Aveam sa aflu ca el nu a reusit sa ajunga decat uitandu-se la ea si masturbandu-se, a mentionat ca doar asa putea sa ajunga din cauza unui accident nautic avut cu mult timp in urma.
Ma uitam la ea si nu vedeam decat o femeie usoara, o femeie care s-a injosit maxim.
Cum nu ar fi fost suficient ca a facut sex mai ceva ca o prostitoata,s-a si indragoastit de el ajungand sa scrie aceasta poezie:


Si niciodata cat sa te ating

Imi revii in vis.

Iar visul ma intoarce in trecut.

Adorm linistita, stiind cine sunt si ce vreau

Si ma trezesc in alte vremuri

Cu alte simtiri,                  

Cu dorinte de nerostit.

Esti o fantoma, o iluzie,

O proiectie.

Nici nu mai stiu daca ai fost aievea.

Timpul sterge, dar nu de tot.

Asa cum buretele sterge creta,

Dar tabla tot poarta cuvintele zgariate.

Desi nu vreau,

Mereu vei fi cu mine, in mine, intru mine.

Chiar daca am uitat simtirea,

Chiar daca glasul nu ti-l mai stiu,

Mereu imi vei reveni fie intr-un vis,

Fie intr-un cantec.

Si niciodata cat sa te ating.
A fost cea mai frumoasa si cea mai trista poezie din viata mea, am simtit-o cu fiecare celula din corpul meu, fiecare vers era ca o sulita infipta in sufletul meu si in dragostea ce incepuse sa se contureze.

Luni 28 Mai, simt ca explodez, inima mi-o ia la trap si aerul intra cu portia, simt ca am un nod in gat ce ma sufoca. Intamplarea din viata ei imi face viata un calvar, tot ceea ce vad cand o privesc este cum ea se simte bine cu el, placerea de pe chipul ei si satisfactia dupa chipul lui.
La rugamintile ei nu pun capat relatiei si continui manat de dorinta si speranta ca voi putea trece peste aceast trecut negru.

Luni 17.09.2012, din ce se apropie data la care stiam ca s-a petrecut evenimentul ma cuprindeau cele mai urate trairi. stari de nervozitate cu disperare, doream atat de tare sa schimb trecutul, o doream atat de tare curata, mi-as fi dorit atat de mult sa o iubesc cu fiecare celula, ma simteam neputincios.
Pun punct relatiei si o anunt ca voi pleca in pauza de pranz si ma voi culca cu o alta colega, ii citeam disperarea pe chip, stia cu nu are ce face, decat sa sufere. Am sperat ca aceasta experienta ma va vindeca, am sperat ca suferinta ce i-o voi provoca va fi atat de mare incat voi fi satisfacut, nimic mai fals. In cele din urma in aceeasi zi am plecat impreuna in deplasare, ei nu-i venea sa creada ca m-am culcat cu o alta colega. I-am confirmat cu un ranjet nervos pe buze, era adevarat, chiar o facusem, dar nu ma simteam implinit, simteam ca tot nu am facut-o sa sufere suficient.
Desi stia ce s-a intamplat, a facut dragoste cu mine in acea seara, intr-o zi le-am simtit pe amandoua, am ejaculate la amandoua, cu toate acestea eram trist.
Am ramas impreuna cu gandul ca voi reusi sa trec peste ceea ce a facut, din pacate in octombrie 2012 m-am vazut in fata aceleeasi situatii, de aceats data ea solicita sa-i dau noua luni in care sa-mi stearga durerea si sa-mi dovedeasca cat de mult ma iubeste. Fixam de comun accord o data si ea o trece in telefonul ei urmand ca sa ma anunte peste noua luni.
Luni 11.06.2013, ii spun ca nu mai putem continua, nu pot trece peste ceea ce a facut oricat m-as stradui, cu cat o iubesc mai mult cu atat ma doare mai tare. Nu pot accepta ca ochii ei au vazut, buzele ei au simtit, corpul ei a fost mangaiat, sexul ei a fost folosit, nu pot accepta gandul ca a oferit toate cele enumerate unui barbat de 46 de ani, cu putin mai mic decat tatal ei. Putea sa aiba orice barbat, putea sa se bucure de cineva de varsta ei, putea sa aiba demnitate, in schimb ea a ales ceea ce eu nu voi putea ierta niciodata.
I-am cerut sa se priveasca in oglinda cum ar privi pe altcineva, sa se uite la fiecare detaliu si sa se gandeasca la ceea ce a facut. I-am spus ca voi accepta orice o sa decida, dar daca ma iubeste cu adevarat va sti raspunsul corect fata de mine.
Am plecat acasa cu metroul deoarece aveam masina in service, nu am schimbat multe vorbe in metrou, ii citeam disperarea in privire si pe fata. Din cand in cand ma implora sa o iert si sa-i mai acord inca o sansa. A insistat sa mergem la o bisericuta sa aprindem o lumanare, pe drum aveam sa aflu ca in ziua respective se implineau cele noua luni pe care noi le fixasem de comun acord.
Se pare ca acesta era destinul nostrum, eu o persoana neiertatoare si ea o persoana slaba.

Ne-am iubit cu atata pasiune incat greu poate fi descrisa in cuvinte, am visat impreuna, am planuit impreuna, am discutat de masini, case, loto etc, totul a fost spulberat de o varsta, fapta, persoana, un hotel, o camera, un etaj si o partida de sex.

Imi pare rau draga mea, imi pare atat de rau ca nu ai spus NU si ai acceptat sa fi ceea ce vei ramane mereu in amintirea mea.

Te rog sa ma ierti, stiu ca mi-ai oferit clipe superbe, ai fost prietenul meu, confidentul meu, dar si cea mai mare dezamagire.

Iti doresc sa fi fericita, sa-ti iubesti prietenul, sa va casatoriti si sa faceti copii care sa fie mandrii de voi.

Cu drag,
Iubirici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu