joi, 20 iunie 2013

Raspunul unui adio

"Ne-am despartit. Au trecut 10 zile de atunci. 

Nu am putut sa scriu nimic. Nimic. Pentru ca in mintea si in sufletul meu a fost permanent o ruga. Ruga de a nu ma lasa si de a ma primi inapoi in viata ta.
Nu pot sa respir fara tine.

Primele zile au fost crunte. Nu am putut sa mananc nimic, nu am putut sa beau nici macar apa, plangeam non-stop..chiar si atunci cand din ochi nu imi curgeau lacrimi, sufletul imi plangea. Pentru ca ma simt singura, ma simt ramasa singura cu toata iubirea pe care o simt pentru tine si nu stiu cum sa fac cu ea, dar fara tine. Si cand imi aminesc ca sunt ramasa singura, intru mereu in panica si dau afara panica ce ma cuprinde prin lacrimi.

Nu imi poti ierta trecutul si renunti la mine, la cea care te iubeste sincer si pe care o iubesti…pentru asta. Inteleg ca te chinuie, dar nu pot sa inteleg de ce prezentul nu poate fi mai puternic decat umbra trecutului. Eu m-am schimbat. Dincolo de regret, care va ramane regretul vietii mele, pe langa cel de a te fi pierdut, m-am schimbat, am dobandit principii. Am dobandit minte si hotarare. Si ceea ce tu consideri dezgustator, este dezgustator si pentru mine.

Zici ca acea veche persoana care a gresit, a fost stearsa cu buretele si m-am desenat mai puternica, o femeie sigura pe sine care stie ce vrea de la viata..stie ca vrea sa fie corecta, exemplara si un model pentru altii.
Maria Magdalena din prostituata a devenit sfanta..pentru ca Cineva a crezut in ea, pentru ca ea s-a cait si pentru ca si-a schimbat viata. Asa va fi si cu mine..nu am pretentia de a fi sfanta, ci doar un om cinstit.
As vrea atat de mult sa ai curaj sa mai stai cu mine si incredere in Dumnezeu, pentru ca m-am rugat atata la el pentru noi.

Ceea ce ma doboara este viitoarea ta absenta din toate ungherele vietii mele. Caci, te-am lasat acolo. Te-am lasat sa imi populezi lumea si visele cu felul tau de a fi si de a ma privi. Ma vad nevoita sa traiesc intr-o lume fara ochii tai verzi care sa ma priveasca sincer, fara mangaiere si fara tine ca sa crestem impreuna.

Si nu ma voi putea vindeca.. vindecarea ar veni din canalizarea acestei iubiri si dorinte de tine catre o alta persoana, numai ca este exclus. Tu ai fost ultimul. Eu nu voi face cum vei face tu..sa iti canalizezi atentia pe o alta persoana, astfel incat sa ma poti uita. Eu voi sta locului si iubirea de tine va sta locului in sufletul meu. Si as vrea ca sufletul sa mi se pietrifice..sa nu mai simt nimic. Sa nu mai pot iubi..caci daca iubesc sufar. Si TE IUBESC si SUFAR atat de tare.

Sunt intr-o cafenea…in Coltul nostru de Rai… E a 5-a sau a 6-a oara cand venim impreuna aici. Cred ca e a 3-a oara cand te astept in acest oras.. Cand am venit prima data am vazut terasa acestui local, e pe malul unui rau… si mi-am dorit sa pot sa beau un ceai aici. Toamna cand te-am mai asteptat, am stat inauntru, dar iata ca acum sunt afara. Vad pestii cum inoata. Poate ca e ultima data cand sunt aici.

Aseara pe drum..am vazut muntii nostri de vanilie. Si mi-am luat la revedere de la ei. Au aratat la fel cum au aratat in deplasarea din aprilie..cerul de vanilie si ei mov-albastri.. si ii priveam si le ziceam « la revedere ».

In clipa cand vei pleca..vei lua cu tine toate aceste lucruri. Si dealurile si muntii..si dealul nostru si visele noastre si imaginea fetitei noastre cu ochii verzi.
Ele raman in sufletul meu, dar mereu cand ma voi gandi la ele si la tine, voi stii ca raman doar amintirile..parfumatele amintiri. Si doare.

Te-am iubit si te iubesc cum nu am iubit pe nimeni..sa fii convins de acest lucru. Indiferent cati ani vor trece, indiferent cum ti se vor intoarce lucrurile in viata, ca vei mai crede in Dumnezeu..ca vei mai crede in cinste, ca vei mai avea sau nu principii..sau te vei indoi de orice misca…sa fii mereu convins de trainicia sentimentelor mele.

E o iubire PURA. E forma cea mai sincera de iubire. Sa ai certitudinea iubirii mele ca un pansament. Mereu cand vei fi trist sau cand te vei simti pierdut, sa te gandesti la siguranta iubirii mele, asa cum te gandesti la dealurile de la Fisici. Ca si ele, si iubirea mea va fi mereu acolo. Sa nu uiti.

Cand iti vei aminti de mine..asa sa ma tii minte..ca fiind fata cu par rosu si ochi ce au stiut sa te vada, care te-a iubit PUR, SINCER si DEZINTERESAT.

Aceasta sunt eu, cea adevarata…eu care te iubesc ca pe nimeni altul."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu