vineri, 4 iulie 2014

Poate in alta viata

 Nu am mai scris de mult, nu am mai avut puterea si dorinta de a scrie iar si iar despre acelasi subiect. Ultima data scriam ca s-a terminat, ca un dependent de droguri nu m-am oprit si am continuat stiind ca imi distrug suflletul, mintea, principiile.
Incepand cu ziua de luni am inceput sa cioplesc puternic in suflet astfel incat sa pot elimina orice legatura cu dependenta mea.
July nu mai este printre noi, a plecat intr-o lume mai buna, am sa-i pastrez amintirea vie, in locul ei a ramas o persoana pe care am sa o vad zilnic dar pe care nu am sa o pot respecta, aprecia sau iubi.

July, oriunde ai fi iti doresc sa fi fericita, deoarece mi-ai oferit fericire, imi pare rau ca te-am cunoscut in acest trup, poate in alta viata sufletele noastre se vor intalni si vor continua ceea ce acum nu a mai putut fi posibil.

Ma voi gandi la tine si te voi aprecia, ti-ai castigat locul in inima mea si vei ramane acolo mereu. Pacat ca in urma ta a ramas doar o carcasa profanata, o ghena a barbatilor plina de mizerii si dezgust.

Cu bine sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu