duminică, 27 mai 2012

Trecutul, un prezent dureros

Azi am avut ocazia sa recitesc lucruri interesante, lucrui ce m-au facut sa-mi reconsider viziunea despre viitor. Este interesant cum la un moment dat putem fi indragostiti, putem iubi, putem considera ca este cel mai placut lucru care ni s-a intamplat ca apoi sa ne lasam influentati de prezent si sa consideram treutul neinteresant, credeti ca este posibil?
In viata m-am ghidat dupa pincipii bine inradacinate, pincipii ce au fost puse la grele incercari, dar va spun ca nu merita sa te abati de la carare doar daca intr-adevar ai gasit o pesoana speciala.
Trecutul trebuie luat ca atare, daca nu poate fi depasit, cu siguranta poate fi judecat, daca nu este judecat poate fi ignorat, depinde ce ascunde trecutul.
De azi am hotarat sa-mi injectez indiferenta, sa ma bucur de ceea ce mi se ofera fara a mai cauta sufletul pereche, fara a mai spera, fara a mai iubi, fara a mai privi, doar cuburi de gheata. Nu stiu daca voi reusi, sunt convins ca se gaseste cineva care sa ma topeasca, cineva a carui suflet este un cerc neintrerupt, cineva care se respecta, cineva care stie cand sa iubeasca, cineva care stie ce vrea in viata, cineva care are principii de viata, cineva care merita toata dragostea mea.

Plimbandu-ma pe strada am contemplat la trecut si prezent, prin gand mi-au trecut urmatoarele versuri care m-au facut sa-mi schimb viziunea depre viitor, despre viata, despre dagoste, despre trecut, despre sinceritate.
''Desi nu vreau,
Mereu vei fi cu mine, in mine, intru mine. 
Chiar daca am uitat simtirea, 
Chiar daca glasul nu ti-l mai stiu, 
Mereu imi vei reveni fie intr-un vis, 
Fie intr-un cantec.
Si niciodata cat sa te ating.''



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu