vineri, 18 mai 2012

Curcubeul gandurilor




De-ai fi aici cu mine,
Eu mult m-as bucura,
Sa-ti simt suflarea calda,
Si mangaiere ta.


Sa stiu ca tin in brate
Un zambet cristalin,
Si o privire calda,
Urmata de-un suspin.


Stiu ca ti-e greu,
Nimic nu e usor,
Dar dragostea triumfa
Si-n cel mai rece loc.


De un trecut ma-mpiedic,
Dar sper ca voi uita,
Si imi voi spune intr-una,
Acuma esti a mea.


Imi este dor de tine,
De chipul tau gingas,
De-un zambet, de-o privire,
Si de al tau glas.


Ma las purtat de val,
Si sper sa nu regret,
Mi-e teama de iubire,
Dar nu vreau sa te pierd.


Nu esti perfecta,
Chiar daca asta iti doresti,
Dar nu ma deranjeaza
Eu stiu ca tu incerci.


Te las acum scumpete,
Dar gandu-mi sta la tine.
Eu sper ca pana maine,
Sa ma visezi pe mine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu