joi, 17 mai 2012

Un drog numit iubire

Iubirea, un amestec de pasiune si dragoste, cel mai periculos drog legal, atat de placuta si in acelasi timp atat de letala.
Am in suflet trairi care nu pot fi descrise in cuvinte, multe intrebari la care nu am raspuns, multe dorinte care nu pot fi indeplinite si totul se rezuma la iubire. Este atat de greu sa traiesti intr-un vis, sa vrei sa te implici mai mult dar sa-ti fie teama ca ai sa te trezesti si vei ramane doar cu intrebari.Uneori am impresia ca timpul se comprima, ora devine secunda, totul se petrece atat de rapid incat stai si te intrebi daca a fost sau nu realitate. Iubirea este ca un labirint, cu cat te afunzi mai mult in tainele ei, cu atat iti este mai greu sa gasesti raspunsuri.
Cum ne dam seama cand suntem iubiti, cum ne dam seama pe cine iubim, cum ne dam seama daca este vis sau realitate?
Cred ca oamenilor le place sa-si complice existenta, refuza sa se bucure de prezent si se agata de trecut, dar din pacate trecutul face parte din  noi, oricat de urat si dureros ni se pare acum, la un moment dat a fost exact ceea ce ne-am dorit.Uneori mi-as dori atat de mult sa las lumea sa intre in inima mea si sa o servesc cu o salata de drgoste, pasiune, iubire, asezonata cu putina frustrare si dezamagire.
Eu m-am hotarat sa renunt la trecut si sa ma bucur de prezent, de acea mare verde, de acel zambet, de acel abur, de acea privire, de acea lume.

Noapte buna oriunde ai fi vis placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu