marți, 12 iunie 2012

Refuzul

Uneori putem da dovada de rautate, ne place sa-i sicanam pe ceilalti doar de dragul de a simti putina durere, frustrare, nesiguranta, ceva ce am simtit si noi din cauza lor.
Dar oare merita ca noi sa facem aceleasi greseli, oare merita sa ne injosim doar de dragul de a demonstra ceva, eu cred ca nu merita. Putem rani o persoana in atatea moduri, este atat de usor, dar mult mai greu este sa-i spui cat de draga iti este, cat de mult ti la ea si de ce nu, sa-i spui ca o iubesti.
Din pacate faptele o data facute nu mai pot fi retrase, totul ramane marcat si daca avem o sansa ca noi sa fim mai buni, trebuie sa nu o pierdem si sa profitam de ea.

Refuzul
Refuz ca sa gresesc ca tine,
Si mi-am propus sa nu ezit,
Chiar daca asta-mi trece acum prin minte,
Ispitei jur ca-m sa-i rezist.

Sunt casanova, nu neg asta,
Dar ai stiut de la inceput
Dar pot sa-ti dovedesc acum
Ca dragostea m-a cucerit.

Inca imi pasa de trecut,
Nu l-am uitat cum mi-as dori,
Dar vreau sa cred ca te-ai schimbat
Si totul va fi cum dorim.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu