sâmbătă, 9 iunie 2012

Soarele si Luna

Este ora 00:00, am ajuns acasa si incerc sa fac o retrospectiva a zilei de azi. As spune ca a fost o zi interesanta, o zi plina de pasiune prin prisma serviciului si nu numai. Sunt obosit dar nu pot sa dorm, patul mi se pare mult prea mare, probabil am sa iau o perna in brate si am sa adorm cu gandul cine stie pe unde.
Immm, poate am sa ma gandesc la ceva ce nu am facut sau cum as putea sa-mi rascumpar stangaciile fata de cei care am gresit. 
A trecut jumatate de ora si-mi gasesc greu cuvintele, ideile vin si pleaca cu viteza supersonica, sunt prea obosit sa le pot prinde.
Daca ar fi sa concluzionez pe ziua de azi as spune doar ''niciodata sa nu spui niciodata'', cand te astepti mai putin poti avea surpriza sa ajungi ....... sa ai o zi frumoasa.

Iti spun acum noapte buna,
Spiridusul te pupa pe picior, corp si mana.
As vrea sa fi acum langa mine,
Dar Soarele si Luna nu pot dormi impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu