marți, 26 iunie 2012

Un plan numit suferinta

De ceva vreme ma macina o intrebare, oare sunt capabil sa iubesc?
Am vrut de atatea ori sa spun aceste cuvinte, dar cand sunt gata sa le rostesc o intamplare imi stranguleaza cuvintele si nu pot decat sa scot un oftat.
O alta intrebare se naste, oare iubesc?
Uneori cred ca suferinta trece tot cu suferinta, uneori castigi, alteori pierzi, oare eu sunt pregatit sa pierd, oare merita sa pierd acum cand am totul, oare cat de mult o sa ma doara?
Oare o sa ma doara mai mult decat ma doare acum?
Pot renunta la amintiri, zapada, o mare verde, o mare coapta, zambet, ochi, priviri, abur, soare, noapte, sentimente?

Sunt zile in viata de care ne vom aminti in tacere deoarece sunt strans legate de anumite intamplari, in curand vei avea si tu o zi la care sa te gandesti.

Gata, pana in luna septembrie trebuie sa stiu daca iubesc cu adevarat, trebuie sa stiu daca voi ierta, trebuie sa stiu daca voi merge mai departe sau va fi luna in care imi voi incalca principiile.

Stiu ce simt acum si asta ma face sa fiu optimist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu