miercuri, 20 august 2014

Copacul martor

Azi am avut o zi grea, o intalnire importanta si multe ore de condus dar totul a parut mai usor datorita meleagurilor strabatute. Dealurile Transilvanene sunt de o splendoare rara, au o frumusete salbatica, neatinse de vreme si tehnologie. Satele sunt in mare parte neschimbate si la fel si obiceiurile oamenilor, sunt uluit cat de simplu isi duc traiul aceste persoane in aceste sate uitate de timp si lume. Spre deosebire de zombi tehnologiei preocupati de ultimul model de masina sau telefon, acesti oameni sunt mai aproape de Dumnezeu si cele sfinte.
Am trecut printr-o padurice ce mi-a adus aminte de copilarie, copaci zvelti ce lasa sa se vada printre trunchiurile lor frumusetea aramie a frunzelor cazute, tare mult mi-ar fi placut sa merg pe acest covor de frunze, din pacate m-am multumit decat cu privitul.
Vad atat de multe lucruri frumoase incat este greu de exprimat in cuvinte, peisaje ce trebuiesc vazute si nu povestite, din pacate le voi vedea singur continuand sa salut martorii existentei unor indragostiti, trecatori, muritori.

Ma bucur ca natura este martorul existentei noastre si nu invers.

2 comentarii:

  1. Nu vreau sa scrii trist, niciodata sa nu mai scrii trist, este atata suferinta in viata asta, incai este muuult mai bine sa te faci ca n.o vezi si ca n.o simti, sa nu.i acorizi vreo ate tie si o sa vezi ca e mai bine. Cineva mi.a spus o data, ca poti fi intr.o metropolo si poti fi ca in pustie, mie mi s.a intamplat :) este frumos si acolo si in partea cealalta. Ma bucur ca mi.a fost dat sa le traiesc pe toate. Sa nu mai fii trist niciodata. Fii vesel si optimist, ma simt eu mai bine daca tu esti asa, nu stiu de ce. Si nu te mai gandi la dureri, uita.le, uita.le, chiar daca stii ca nu se poate, fa.te macar ca le uiti. Daca te gandesti la ele, esti deja in iad inca de aici, mai bine lasa. Sa nu crezi nici o secunda din viata ta ca mai ai vre.o existenta si in aia o sa fie perfect. Fa tot ce se poate s.o faci pe asta dupa sufletul tau, chiar daca nu.ti iese, da.ti sinta si straduieste.te. Eu asa vreau sa fac si o sa fac tot posibilul si imposibilul pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt trist Maria, doar melancolic.
    Asa este, multa tristete in aceasta lume, din aceasta cauza am spus mereu ca Dumnezeu ma iubeste. Faptul ca pot vedea, merge, simti fizic si trupeste, este un mare dar, tot ce trebuie sa facem este sa avem grija de aceste daruri si sa le pretuim. Mie imi place sa analizez oamenii din jurul meu, as putea sta ore intregi pe o banca si sa privesc trecatorii, sa le vad reactiile, bucuria, tristetea, nepasarea etc, sa fiu un observator al timpului.

    RăspundețiȘtergere