vineri, 9 martie 2012

Viata ca un joc de fotbal

De ce atunci cand avem totul avem tendinta de a exagera?
De ce nu putem sa ne bucuram de ceea ce am realizat si vrem mai mult?
De ce este mai interesant sa fi cu trei persoane o data decat cu una?
Acestea erau intrebarile care ma macinau la 22 de ani, oare de ce?
Miercuri - zi petrecuta cu iubita mea
Luni, Marti, Joi, Vineri - o superba roscata
Sambata, Duminica - o blonda interesanta
La prima vedere pare o viata superba, privita in amanunt este ca o boala care incet, incet, te copleseste.
Sufletul imi este rece, traiesc o viata ravnita de toti barbatii dar ei nu vad tristetea din sufletul meu. Am impresia ca frustrarile trecutului au explodat ca un vulcan, cine este seful acum?
Este toamna, frunzele se aseza si formeaza un covor multicolor, eu imi impart viata intre doua persoane, iubita mea si aceeasi roscata superba, oare pe cine iubeam?
Le iubeam pe amandoua la fel de mult, oare as putea sa le contopesc si sa formez un intreg?
Maturitate, respect, fire calculata versus libertate, spontaneitate, distractie, voi ce ati fi ales in locul meu?

Am inceput un nou capitol, am renuntat la steaua cu care discutam in favoarea unei pamantence roscata, oare am ales ce trebuie?

Lectia numarul 6 - nu te inhama sa cari mai mult decat poti duce
Concluzia - ce-i mult strica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu