miercuri, 7 martie 2012

A fi sau a nu fi indragostit

Dragostea -  o stare de paralizie generala, in care orice gand rational este indepartat si considerat nociv.
Sa fi indragostit si sa iubesti este un mare privilegiu, dar sa-ti impartasesti aceste trairi, uneori este o mare prostie.
Trei ani, trei ani in care am sperat sa fiu iubit macar pe jumatate din cat iubeam, trei ani la finalul carora cerseam dragoste, trei ani in care mi-am dorit sa ofer noaptea perfecta, stiti in cat timp s-au destramat acesti trei ani?
Suspansul nu-si are rostul aici, totul s-a destramat intr-o fractiune de secunda, secunda fatidica in care mi-am dat seama ca eu asteptam si altcineva castigase. Lumea mea ideala incepuse sa se prabuseasca, precum un castel de nisip, dragostea perfecta in care am crezut s-a transformat intr-o ceata deasa care m-a debusolat total, oare chiar merit asta?!
Lectia numarul 2 - ''boala lunga, moarte sigura''
Concluzia -  traieste azi ca si cum ziua de maine nu ar exista
Am invatat din aceasta experienta ca nu trebuie sa cersesti dragostea, in viata trebuie sa ai demnitate si sa accepti realitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu