joi, 8 martie 2012

Dorinta

Este noapte, greierii isi incep simfonia acompaniati de freamatul naturii, stau in pat si privesc cerul printre crengile mladioase ale unui plop. Admir cerul si-mi dau seama cat de mic sunt, un firicel de praf, un punct, o gaza de-o zi. Ochii imi raman atintiti pe o stea, o stea care aveam impresia ca este acolo pentru mine, am inceput sa o urmaresc in fiecare noapte cu gandul ca eu si ea impartim acelasi univers. Intamplarea face ca o saptamana mai tarziu sa o cunosc pe ea, am simtit ca cineva acolo sus ma iubeste si steaua cu care eu comunicam a venit sa ma cunoasca. Pasiune, dragoste, iubire, in sfarsit lumea era din noua a mea, totul in jurul meu se petrecea in pasi de dans, dragostea plutea in aer.
Lectia numarul 3 - Speranta moare ultima, nimic nu este imposibil
Concluzia - Orice vis poate deveni realitate, conditia este sa crezi in el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu