joi, 8 martie 2012

Inceputurile unui casanova

Studentie, relatie, dragoste, pasiune, 21 de ani, o varsta in care te imbeti cu mireasma dragostei si te invelesti cu pasiunea, o varsta in care crezi ca nimic nu va putea sa te scoata din aceasta stare, si totusi .......
Sunt imbracat lejer, ascult muzica, rontai alune si savurez o bere ieftina, nu .... nu sunt in camera mea de camin, particip fara chef la o onomastica. Imi dau seama ca berea ma deprima si imi incerc norocul cu un pahar de vin, gandul imi zboara la iubita mea, mi-as fi dorit sa o pot strange in brate dar ..... cand vinul si gandurile placute isi incepuse hora euforiei, privirea mi-a fost atrasa de doi ochi ca mura si o silueta angelica.
Prea tarziu, am fost strapuns de sageata lui Cupidon, am salutat-o ridicand paharul si mi-a raspuns la gest, un sfert de ceas mai tarziu stateam imbratisati.
Lupta a inceput, tentatia versus vinovatie, cine credeti ca a invins?
Da, ati ghicit, un corp superb, doua buze carnoase, doi ochi minunati si o personalitate puternica. Am muscat din marul lui Adam, am simtit placutul gust al pacatului, atat de placut incat imi era foarte greu sa ma mai gandesc la dragostea pe care o calcam in picioare.
Dar cine indrazneste sa ne intrerupa acest frumos pacat?
Un glas taios se aude din spate '' ori ramai cu el ori mergi acum cu mine'', sunt debusolat, nu inteleg de ce un barbat vine si-mi rapeste pacatul, este al meuuuuu!!!! Aveam sa aflu ca de fapt era a lui, pentru mine a fost doar o lectie.
Lectia numarul 4 - convinge-te ca ceea ce atingi este al al tau
Concluzia - savureaza clipa cat poti, nu sti cand vine cineva si o revendica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu