miercuri, 7 martie 2012

Viata asa cum este ea


Probabil este a treia oara cand sterg tot ce am scris si o iau de la capat, este ca in viata, ai impresia ca urmatoarea data va fi mai bine. M-am tot gandit cum sa incep, cu ce anume, cum as putea sa expun cele mai frumoase ganduri, cele mai intense trairi si cele mai triste momente astfel  incat sa fie placut de citit. Cel mai simplu ar fi sa expun ce vad, ce simt si ce traiesc in aceasta clipa, dar ar fi totul prea banal ...... sau poate ca nu.
Pasiunea este cuvantul de ordine si ceea ce ma ghideaza in ultima vreme; Fiecare clipa traita intens, fiecare celula este excitata si se bucura de aceasta portita numita pasiune.
Dar ca sa fiu inteles, orice poveste trebuie sa aiba un inceput, iar eu mi-am propus ca in paginile ce vor urma sa creionez, incepand cu adolescenta si pana in momentul de fata, viata unui anonim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu