miercuri, 14 martie 2012

Un vis de-o vara

Toamna este in plina desfasurare, ploaia de frunze imi mangaie umerii si simt ca ma incarca de energie. Sunt fericit ca-mi vad copilul crescand, in acelasi timp imi dau seama ca timpul zboara, dar asta  ma bucura, sunt sanatos. Totul decurge asa cum mi-am dorit, ascensiunea profesionala este in limitele dorite, duc o viata echilibrata, dar minunile nu tin la infinit. Un zambet si o privire m-au facut sa o remarc, era acolo de mult timp dar pana acum privirile noastre nu s-au intersectat. Dintr-o data interesul meu a fost starnit, ii zambesc si o invit la o cafea. Un zambet si o cafea s-au transformat intr-o superba relatie, o relatie lunga presarata cu dragoste, iubire si pasiune. Simteam ca mi-am gasit sufletul pereche, fiecare secunda petrecuta alaturi de ea o savuram cu fiecare celula, imi place sa o privesc si nu ma mai satur. A trecut un an de zile si nici nu am realizat cand, dar acest an si-a pus amprenta asupra casniciei, am cazut in capcana extrarelatiilor, mi-am incalcat principiile dupa care ma ghidam. Am ajuns din nou in situatia de a rade cu un ochi si de a plange cu altul, de a-mi incalca principiile si de a-mi cladi fericirea pe suferinta altuia. Imi dau seama ca va urma un moment dificil, trebuie sa aleg intre familie si aceasta femeie superba. Simt ca imprastii dezamagire, tristete si lacrimii, sunt iubit dar nu sunt fericit, mi-as dori sa ma divid si sa pot impaca ambele parti.
Ce sa aleg?
O casnicie plina de impliniri sau un vis de o vara?
Am ales ........ sufletul imi este sfasiat, sunt deprimat si simt ca lumea este mult prea mica pentru a ma ascunde. Idealul de a darui fericire a fost spulberat, caut in trecut unde am gresit, cand am depasit limitele principiilor mele, cand m-am lasat purtat de val?
Sunt trist, dar stiu ca un simplu zambet al copilului imi va lumina ziua.

Lectia numarul 9: Niciodata nu este prea tarziu sa o iei de la inceput, trebuie doar sa fi sigur ca este ceea ce-ti doresti.
Concluzia: Cand crezi ca totul se naruie, nu dispera, intotdeuna se gaseste cineva care sa-ti lumineze ziua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu