joi, 8 martie 2012

Placutul gust al pacatului

Stau in pat tinandu-mi iubita in brate, ma uit in gol, gandul imi zboara departe, oare am sa o mai intalnesc?
Remuscari ... nu, din pacate nu sunt, imi dau seama ca las totul in urma, imi dau seama ca sunt slab, dar aceasta slabiciune imi place.
Un telefon, un numar necunoscut si o voce calda, da........ urmeaza sa ne intalnim.
O camera, o veioza si cateva foi aruncate pe un birou aveau sa contureze cadrul in care o asteptam. O bataie firava in usa m-a facut sa tresar, emotiile revederii m-au invadat ca un tunami, strabat cu privirea camera ca si cum m-as fi asigurat ca totul este in ordine.
Deschid......... sta in fata mea imbracata provocator, imbracata asa cum orice barbat si-ar dori sa vada o femeie. Noapte ne invaluie trupurile si lasa sa se auda doar placerea.
18 ani, atat are aceasta faptura al carui nume in greaca inseamna pace, aceasta faptura care a reusit sa-mi strecoare virusul placerii, aceasta faptura care mi-a aratat o alta fata a lumii.
A fost frumos ..... dar ma simt trist, o parte din universul meu s-a inchis in acea seara, o parte din inima mea s-a inchis in acea seara, cu un ochi rad si cu un ochi plang.
Am revenit la viata mea, sunt inconjurat de un val de tristete, dar tristetea mea vine din placerea pacatului, dintr-o placere pe care eu nu vreau sa o dezvalui nimanui, dintr-o placere pe care doar eu o stiu.

Adio faptura gingasa, adio si-ti multumesc.

Lectia numarul 5 - de multe ori, bucuria de afara mascheaza tristetea din nauntru
Concluzia - nu cantitatea conteaza, calitatea primeaza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu