miercuri, 14 martie 2012

Emotiile unui tata

Timpul trece si din pacate in valtoarea tineretii nu realizam acest lucru.
Sunt proaspat angajat intr-un domeniu care nu-mi este foarte familiar, dar imi place. Oras nou, colectiv nou, prieteni noi, totul s-a schimbat in viata mea. Indraznesc sa privesc in viitor si-mi dau seama ca va fi un drum anevoios dar placut, sunt hotarat sa merg cat mai sus posibil.
Ajung acasa si sotia are pe buze un suras neobisnuit, oare ce s-a intamplat?
Serioossss, esti siguraaa, voi fi tata?!!!
Da, voi fi tata, emotiile ma cuprind valuri valuri, ochii imi sunt umeziti, simt nevoia sa ma asez, aerrr, aerrr, vreau sa iau o gura de aer. Ne plimbam pe strada si totul imi pare mai frumos in aceasta zi, florile au o culoare mai vie, pasarile ma incanta cu ale lor triluri, lumea imi zambeste, voi fi tata!
Sunt fericit si invidios ca nu voi simti niciodata emotiile si trairile pe care le simte scumpa mea roscata.
Au trecut noua luni ca un vis de o noapte, sunt la spital si astept ......cea mai grea si apasatoare asteptare. Plang, da .... plang, sunt emotii pe care nu le-am experimentat pana acum, nu ma pot abtine si plang. Incerc sa ma feresc de cei din jur dar imi dau seama ca nu sunt singurul cuprins de emotii, barbatia nu poate triumfa in fata acestor emotii.
O asistenta iese din sala cu un bebelus in brate, este copilul meu, este dorinta mea, este visul meu.

Sunt tata!

Lectia numarul 8: Ca barbat poti experimenta multe, dar niciodata nu vei putea experimenta emotiile unei mame
Concluzia: Uneori nu poti avea totul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu