vineri, 9 martie 2012

Dependenta

Ma uit in urma fara remuscari si ma incurajez spunandu-mi ca deciziile luate sunt cele mai bune, vreau sa cred ca mi-am gasit antidotul pentru virusul placerii. Imi injectez cate o doza din dragostea ei in fiecare zi, imi doresc sa dea roade dar simt ca nu este suficient de puternic pentru a-mi reveni complet.
Beau un pahar de sampanie si privesc in gol, sunt la propria-mi nunta, ma uit in jur si incerc sa ma conving ca sunt acolo unde trebuie.
Linisteeee ....... incerc sa fac o promisiune roscatei mele, dar nimenu nu m-aude deoarece strigatul meu este mut. Plec capul in pamant si-mi spun ca viata trebuie sa-si urmeze cursul.
Blonde, brunete, roscate, satente, acest pastel de culori s-a perindat prin viata mea fara sa-mi marcheze existenta.
Eram manat de un singur principiu, calitate nu cantitate, dar cand ai parte de ambele incepi sa crezi ca destinul tau este altul.
Fiecare avea o poveste de spus, un prieten violent, un sot rece, o singuratate apasatoare, o relatie terminata, o deceptie, o curiozitate, un divort, o simpatie, o dragoste, un gand ascuns.
Daaaa......... stiuuu ce trebuie sa fac, trebuie sa ofer fericire, cu riscul de a dezamagi singura femeie oficiala din viata mea.Este frumos sa inveti din povestile altora, sa aduni clipele minunate si sa le oferi la randul tau astfel incat sa faci o persoana fericita. 
Uneori oamenii isi dau seama ce au acasa, ce au pierdut, ce pot pierde sau ce isi dorec cu adevarat facand comparatii, discutand problema lor. Sunt un psiholog care se culca cu pacientele lui, caut izbavire pentru fericirea altora dar eu sunt gol,sunt trist, deoarece izbavirea mea nu apare.
Sunt dependent de dragoste, sunt dependent de sentimente, sunt dependent de acel zambet cu subanteles, sunt dependent de pasiune, sunt dependent de acea privire gingasa.

Lectia numarul 7 - Oamenii au nevoie de dragoste, ofera tot fara sa astepti sa primesti
Concluzia - Fericirea poate veni din fericirea altora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu